دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 12004
دياني خبر داد:

اعزام 1500 دانشجوی قمی به سرزمین‌های نور

قم نيوز : قم نیوز: مسئول بسیج دانشجویی استان قم گفت: تا پایان امسال هزار و 500 دانشجو قمی در قالب 6 کاروان به سرزمین‌های نور اعزام خواهند شد.
اعزام 1500 دانشجوی قمی به سرزمین‌های نور
به گزارش قم نیوز، حسن دیانی با اشاره به اعزام دانشجویان دانشگاه‌های قم به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: این اعزام‌ها از نیمه اسفند آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های قم در قالب شش کاروان (دو کاروان ویژه دانشجویان پسر و چهار کاروان ویژه دانشجویان دختر) به این اردوها اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم افزود: ثبت نام برای شرکت در این اردوها از ۲۴ بهمن آغاز شده و تا هشت اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به قرار دادن فرصت یک هفته‌ای بین ثبت نام دانشجویان و شروع اردوهای راهیان نور ابراز داشت: برای این کاروان‌ها مراسم افتتاحیه‌ای با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

دیانی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی که در این اردوها برای دانشجویان در نظر گرفته شده است اضافه کرد: امسال مسئولیت اقدامات فرهنگی تمام کاروان‌های راهیان نور سپاه قم به عهده بسیج دانشجویی استان قم گذاشته شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه کاروان‌های دانشجویی پیش قراول دیگر کاروان‌ها هستند، مقرهای استقرار راهیان نور توسط دانشجویان فضاسازی خواهد شد و گروه‌های دیگر از این فضاسازی‌ها استفاده می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به اینکه کاروان‌های دانشجویی در پاسگاه شهید زین‌الدین، حسینیه شهر اهواز و حوزه علمیه خواهران در شهر خرمشهر مستقر می‌شوند، ادامه داد: دو گروه از فعالان بسیج دانشجویی به عنوان فعالان فرهنگی در این مقرها مستقر شده و برنامه‌های خود را پیگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: در مقر خرمشهر نیز قرار است همایشی برای دانشجویان برگزار شود که همراه با روایت گری و سخنرانی فعالان عرصه راهیان نور به دانشجویان خوشامد گویی کند.

دیانی ابراز داشت: برگزاری کرسی‌ها آزاداندیشی با حضور کارشناسان حوزه علمیه از دیگر برنامه‌هایی است که اثرگذاری فرهنگی اردوهای راهیان نور را بیشتر کرده و مجالی برای پاسخگویی به شبهات آنان ایجاد می‌کند.

وی گفت: برپایی نمایشگاه کتاب در مقر خرمشهر و نمایشگاه سبک زندگی در سیره شهدا در مقر اهواز از دیگر برنامه‌هایی است که برای این روزها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgtz9q.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما