دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 20889
معاون فرهنگی سپاه قم

اردوهای راهیان نور بزرگ‌ترین رزمایش فرهنگی کشور است

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه علی بن ابی طالب (ع) گفت: اردوهای راهیان نور بهترین ابزار و وسیله برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید جامعه و در واقع این اردوها بزرگ‌ترین رزمایش فرهنگی در جامعه است.
اردوهای راهیان نور بزرگ‌ترین رزمایش فرهنگی کشور است
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، اکبر بختیاری با اشاره به برگزاری گسترده اردوهای راهیان نور در سطح کشور اظهار کرد: اردوهای راهیان نور بزرگ‌ترین رزمایش فرهنگی در راستای آشنایی نسل جدید جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه استان قم با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور هر ساله با استقبال گسترده‌تر مردم برگزار می‌شود، افزود: اردوهای راهیان نور بهترین ابزار و وسیله برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید جامعه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قم راهیان نور را بهترین صحنه می‌دانی برای شناسایی خلق و خوی شهیدان به جوانان دانست و بیان کرد: جوانان با حضور در زیارتگاه‌های شهداء از نزدیک مظلومیت و فداکاری دلیرمردان دوران دفاع مقدس را حس می‌کنند.

وی روایت‌گری راویان دفاع مقدس را از بهترین برنامه‌های اردوهای راهیان نور دانست و خاطرنشان کرد: روایت کنندگان دفاع مقدس اقتدار، صلابت، شجاعت و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را نقل می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در ادامه اردوهای راهیان نور را از مهم‌ترین موانع در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان اعلام کرد و تصریح کرد: ملت ایران با حضور در زیارتگاه‌های شهداء به دشمنان ثابت می‌کنند که حتی ذره‌ای از اصول خود کوتاه نخواهند آمد.

وی بر لزوم فعالیت در عرصه فرهنگی جامعه سخن گفت و افزود: مهم‌ترین پیام اردوهای راهیان نور به دشمنان این است که ملت ایران به انقلاب و دفاع خود افتخار می‌کند.

بختیاری حضور گسترده مردم در زیارتگاه‌های شهداء را نشانه روحیه شهادت طلبی دانست و بیان کرد: راه‌های گذشت از تحریم‌های دشمنان توسل به سیره و روش شهداست.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgy79x.ak9z74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما