کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

قم قابلیت‌های خوبی برای توسعه ورزش سوارکاری دارد

خبرگزاری فارس , 19 اسفند 1391 ساعت 11:21

قم نیوز:مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: استان قابلیت و ظرفیت‌های خوبی برای توسعه رشته سوارکاری دارد.


به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی در مراسم تقدیر از تلاشگران توسعه سوارکاری قم اظهار کرد: توسعه سوارکاری در قم با توجه به اینکه تعداد مراکز پرورش اسب و آموزش سوارکاری در استان توسعه یافته‌اند، بسیار ضروری است.

وی از تلاش‌های صورت گرفته در دوره ریاست محمد آوری‌فرد در هیئت سوارکاری استان قم برای تحول در این هیئت ورزشی و همچنین ایجاد شرایط و امکانات مناسب سوارکاری در قم تقدیر کرد و گفت: امیدواریم در هیئت جدید نیز شاهد تحول خوبی در رشته سوارکاری باشیم.

جهان‌بینی اضافه کرد: امیدواریم از آغاز فعالیت هیئت جدید سوارکاری از فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و امکانات به خوبی برای ایجاد تحول و نوآوری در رشته سوارکاری بهره‌برداری شود و شاهد حضور موفق ورزشکاران این رشته در رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین لیگ سوارکاری و دیگر مسابقات معتبر سوارکاری باشیم.

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم توسعه رشته سوارکاری را با توجه به سفارش دین مبین اسلام نسبت به آموزش و ترویج این رشته بیش از پیش ضروری دانست و یادآور شد: امروز علاقمندی و استقبال مردم نیز از این رشته در قم افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌های خوبی در چند سال اخیر برای توسعه سوارکاری در قم صورت گرفت و انتظار می‌رود هیئت جدید بتواند با بهره‌گیری از نیروهای انسانی متخصص این رشته و با تلاش و پشتکار بیشتر در مسیر توسعه سوارکاری قم در بخش‌های همگانی، قهرمانی و آموزش آن به علاقمندان گام بردارد.

پس از پایان دوره ریاست محمد آوری‌فرد در ریاست هیئت سوارکاری استان قم و حضور کاظمی به عنوان رئیس جدید این هیئت، در جلسه‌ای که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، از تلاشگران این رشته در دوره قبل قدردانی شد.

این مراسم با حضور عباس جهان‌بینی مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد و توسط وی به اعضای بخش‌ها و کمیته‌های مختلف هیئت سابق سوارکاری قم که ریاست آن را مجید آوری‌فرد بر عهده داشت، هدایا و لوح تقدیر تقدیم شد.

انتهای پیام/119/


کد مطلب: 12508

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12508/قم-قابلیت-های-خوبی-توسعه-ورزش-سوارکاری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir