شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 12508
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

قم قابلیت‌های خوبی برای توسعه ورزش سوارکاری دارد

قم نيوز : قم نیوز:مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: استان قابلیت و ظرفیت‌های خوبی برای توسعه رشته سوارکاری دارد.
قم قابلیت‌های خوبی برای توسعه ورزش سوارکاری دارد
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی در مراسم تقدیر از تلاشگران توسعه سوارکاری قم اظهار کرد: توسعه سوارکاری در قم با توجه به اینکه تعداد مراکز پرورش اسب و آموزش سوارکاری در استان توسعه یافته‌اند، بسیار ضروری است.

وی از تلاش‌های صورت گرفته در دوره ریاست محمد آوری‌فرد در هیئت سوارکاری استان قم برای تحول در این هیئت ورزشی و همچنین ایجاد شرایط و امکانات مناسب سوارکاری در قم تقدیر کرد و گفت: امیدواریم در هیئت جدید نیز شاهد تحول خوبی در رشته سوارکاری باشیم.

جهان‌بینی اضافه کرد: امیدواریم از آغاز فعالیت هیئت جدید سوارکاری از فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و امکانات به خوبی برای ایجاد تحول و نوآوری در رشته سوارکاری بهره‌برداری شود و شاهد حضور موفق ورزشکاران این رشته در رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین لیگ سوارکاری و دیگر مسابقات معتبر سوارکاری باشیم.

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم توسعه رشته سوارکاری را با توجه به سفارش دین مبین اسلام نسبت به آموزش و ترویج این رشته بیش از پیش ضروری دانست و یادآور شد: امروز علاقمندی و استقبال مردم نیز از این رشته در قم افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌های خوبی در چند سال اخیر برای توسعه سوارکاری در قم صورت گرفت و انتظار می‌رود هیئت جدید بتواند با بهره‌گیری از نیروهای انسانی متخصص این رشته و با تلاش و پشتکار بیشتر در مسیر توسعه سوارکاری قم در بخش‌های همگانی، قهرمانی و آموزش آن به علاقمندان گام بردارد.

پس از پایان دوره ریاست محمد آوری‌فرد در ریاست هیئت سوارکاری استان قم و حضور کاظمی به عنوان رئیس جدید این هیئت، در جلسه‌ای که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، از تلاشگران این رشته در دوره قبل قدردانی شد.

این مراسم با حضور عباس جهان‌بینی مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد و توسط وی به اعضای بخش‌ها و کمیته‌های مختلف هیئت سابق سوارکاری قم که ریاست آن را مجید آوری‌فرد بر عهده داشت، هدایا و لوح تقدیر تقدیم شد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcfctdy.w6d0xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما