شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : 12659
درآخرین شنبه سال 91:

مرفاوی و مظلومی از تاکتیک‌های پیروزی صبا و آلومینیوم می‌گویند

قم نيوز : قم نیوز:سرمربیان تیم‌های فوتبال آلومینیوم هرمزگان و صبای قم امشب در نشست خبری پیش از بازی از تاکتیک‌های در نظر گرفته شده و شرایط تیم‌های خود برای پیروزی در این دیدار می‌گویند.
مرفاوی و مظلومی از تاکتیک‌های پیروزی صبا و آلومینیوم می‌گویند
به گزارش قم نیوز، دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و آلومینیوم هرمزگان که یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته سیزدهم از دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود، عصر روز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه در قم به انجام خواهد رسید.

در این دیدار که در حضور تماشاگران قمی علاقمند به فوتبال در مجموعه ورزشی یادگار امام قم برگزار خواهد شد، صبای قم در تلاش برای کسب نهمین پیروزی این فصل، پانزدهمین بازی خانگی را برگزار می‌کند و امیدوار است که نتایج نه چندان خوب دیدارهای خانگی را در این دیدار با پیروزی به فراموشی بسپارد.

از ۱۴ دیدار قبلی که صبای قم در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار کرده، سه پیروزی، هشت تساوی و سه باخت نصیب این تیم شده است که طی آن پیروزهای صبای قم برابر تیم‌های گهر شهرداری دورود، پیکان تهران و صنعت نفت آبادان رقم خورده است.

صبای قم در خانه برابر تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فجر شهید سپاسی شیراز، فولاد خوزستان، داماش گیلان، استقلال تهران، پرسپولیس تهران، ذوب آهن اصفهان به تساوی رسیده است و به تیم‌های ملوان بندر انزلی، نفت تهران و راه آهن شهرری نیز باخته است.

تساوی صبا در آخرین بازی خانگی

تیم فوتبال صبای قم در آخرین بازی خانگی پیش از مصاف عصر یکشنبه برابر تیم فوتبال استقلال تهران به تساوی رسیده است.

دیدار صبای قم و استقلال تهران از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال روز چهاردهم اسفندماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد و طی آن دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند تا صبا یک بار دیگر از کسب پیروزی در خانه محروم شود.

شکست دو بر یک در جدال حساس هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اگر چه سومین باخت شاگردان صمد مرفاوی در این فصل بود آخرین شکست صبایی‌ها در دیدارهای خانگی این فصل لیگ برتر محسوب می‌شود.

حالا بعد از این ناکامی‌ها در خانه، امشب عبدالصمد مرفاوی در نشست خبری پیش از بازی از تاکتیک‌ها و برنامه‌های کادر فنی صبا برای برتری در مقابل تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان خبر خواهد داد در حالی که پرویز مظلومی و شاگردانش در تیم آلومینیوم هرمزگان وضعیت نامناسب‌تری نسبت به صبا دارند و باید دید که این مربی با تجربه چه تدابیری برای این بازی اندیشیده است.

انتهای پیام/۱۱۹/
https://qomnews.ir/vdccoeqs.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما