شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 12658
حسین جمال:

افزايش 10 برابري آمار شناگران بیمه شده در قم

قم نيوز : قم نیوز:رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم از افزایش 10 برابری آمار ورزشکاران تحت پوشش این هیئت ورزشی خبر داد.
افزايش 10 برابري آمار شناگران بیمه شده در قم
به گزارش قم نیوز، مسعود حسین جمال  تصریح کرد: در سال ۱۳۸۸ که اولین دوره چهارساله فعالیت ما در هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم آغاز شد جمعیت بیمه شده هیئت در بخش دختران ۹۲ نفر و در بخش پسران ۱۶۹ نفر بود.

در قم امکانات شیرجه و واترپلو نداریم

وی ادامه داد: این در حالی است که با گذشت چهار سال از فعالیت این مجموعه در تلاش برای رشد و توسعه حقیقی شنا، شیرجه و واترپلو در قم، جمعیت ورزشکار بیمه شده ما در هیئت به رقم دقیق ۲۷۹۴ نفر رسید که این نشان می دهد که آمار ورزشکاران تحت پوشش هیئت حتی بیش از ۱۰ برابر افزایش یافته اند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم تاکید کرد: البته ذکر این آمار به این منظور نیست که افزایش تعداد ورزشکاران بیمه شده در هیئت تنها هنر و توانایی ما در چهار سال گذشته بوده بلکه اقدامات متنوع دیگری نیز انجام داده ایم که در آینده می تواند موجب تحول در شنا قم شود.

وی تصریح کرد: خیلی‌ها از ما می پرسند که چرا نام این هیئت سه رشته ورزشی را یدک می کشد اما تنها شاهد فعالیت در رشته ورزشی شنا هستیم و من در پاسخ به این سئوال می گویم که هنوز امکانات استاندارد و حرفه ای فعالیت در دو رشته شیرجه و واترپلو را در قم نداریم.

برگزاري جشنواره خانواده‌هاي شنا و مسابقات ليگ در قم

حسین جمال ابراز داشت: ما کار آموزش را از سال ۱۳۸۸ که اولین دوره فعالیتمان در هیئت شنا، شیرجه و واترپلو بود را در راس امور قرار دادیم و در کنار آن راه اندازی مدارس شنا را در استخرهای مختلف استان در دستور کار داشتیم.

وی عنوان کرد: ما در چهار سال گذشته ۱۰ اعزام به رقابت های مختلف کشوری داشتیم و سه دوره رقابت های لیگ این رشته ورزشی را در قم برگزار کردیم، میزبان سه دوره مسابقات کشوری بودیم و در همایش خانواده‌های شنا همه ساله از قهرمانان شنا نیز تقدیر کرده ایم.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم افزود: همکاری و تعامل سازنده با مدیران استخرها در امر آموزش و بهره گیری از دانش مربیان متخصص سبب شده در توسعه شنا گام های خوبی برداریم و کار کنیم که هیئت از نیروی انسانی بهرمند از علم روز شنا برخوردار باشد.

تعامل با حوزه‌های علمیه و بسیج براي توسعه شنا

وی همکاری و تعامل با حوزه‌های علمیه و همچنین بسیج، تربیت مربیان جوان این رشته برای اشاعه اصول حرفه ای شنا، همکاری با هیئت نجات غریق و غواصی و تعامل با اداره کل بهداشت استان قم را نیز در پیشبرد اهداف هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم مفید دانست.

حسین جمال یاد آور شد: به سبب تلاش برای افزایش آمار ورزشکاران بیمه شده، در سال ۸۹ هیئت برتر استان در بین بیش از ۴۴ هیئت ورزشی معرفی شدیم و در مجمع متعقدم اگر در چهار سال گذشته تغییرات متوالی در راس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو رخ نمی داد قطعا یکی از هیئت هایی که می توانست در تعامل سازنده با فدراسیون رشد و پیشرفت خود را به خوبی نشان بدهد، هیئت قم بود.

گفتنی است: مسعود حسین جمال در اوایل اسفند ماه برای دومین دوره متوالی از سوی مجمع انتخابات این هیئت به عنوان رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم انتخاب شد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcbw0b8.rhb5spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما