شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : 12516
جانشین فرمانده انتظامی استان قم:

اخلال در نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال شادی دشمنان ‌را در پی دارد

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: ‌اخلال در نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال شادی دشمنان ‌را در پی دارد.
اخلال در نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال شادی دشمنان ‌را در پی دارد
به گزارش قم نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری در جمع فعالان ادارات دولتی استان قم، انقلاب اسلامی ایران را یک انقلاب دینی، معنوی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: در این برهه از زمان مهم‌ترین هدف حفظ ارزش‌ها است.
وی ادامه داد: حفظ انقلاب اسلامی وظیفه همه است، نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌ها و نهادها وظیفه حفظ آرامش جامعه را بر عهده دارد.

میر حیدری با بیان اینکه خستگی دشمنان برای ایجاد یاس در دل ملت ایران احساس می‌شود افزود: دشمنان در رویارویی با پیشرفت فرزندان انقلاب اسلامی در وضعیت نامناسبی قرار دارند و به دنبال این هستند تا دست به هر کاری بزنند تا این انقلاب را به زانو در بیاورند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هرگونه اخلال در نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال شادی دشمنان نظام اسلامی را در پی دارد ادامه داد: دشمنان احساس خطر می‌کنند و بنا به تعبیر مقام معظم رهبری هر ناهنجاری که در قم باشد دشمن از آن سوء استفاده می‌کند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcepn8z.jh8wzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما