دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 12537
در وزن 84 کیلوگرم کشتی فرنگی کشور:

علی زینتی رفاه برنز گرفت

قم نيوز : قم نیوز: فرنگی کار وزن 84 کیلوگرم تیم اعزامی هیئت کشتی استان قم به پیکارهای قهرمانی کشور موفق به کسب نشان برنز شد.
علی زینتی رفاه برنز گرفت
به گزارش قم نیوز،دو سال بعد از درخشش خیره کننده‌ای که علی زینتی رفاه فرنگی کار ارزنده قمی در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور داشت و با کسب مدال طلا همراه بود، این بار توانست به مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور دست یابد.

زینتی رفاه فرنگی کار وزن ۸۴ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی جوانان قم در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان کشور در سال ۱۳۸۹ بود، رقابت‌هایی که به میزبانی هیئت کشتی استان قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد.

در آن مسابقات زینتی رفاه در تلاش برای کسب بهترین عنوان، قرار گرفتن بر روی سکو و نشان دادن توانمندی و استعداد بالای خود در کشتی فرنگی توانست بر تمام حریفان یکی پس از دیگری غلبه کرده و صاحب گردن آویز طلا و قهرمانی کشور شود.

این کشتی گیر بعد از آن به تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان نیز دعوت شد و بارها تا آستانه اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیایی و جهانی پیش رفت که هر بار رقیب دیگر وی راهی این مسابقات شد ولی کشتی گیر شایسته قم بدون اینکه میدان رقابت را خالی کند و انگیزه خود را از دست بدهد، تمام توان خود را برای راهیابی به تیم ملی به کار گرفت.

علی زینتی رفاه در ترکیب تیم کشتی فرنگی صبای قم در مسابقات این فصل لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور نیز حضور دارد و در دو مسابقه‌ای که فرنگی کاران صبای قم در جدال با هیئت فارس و پرسپولیس تهران پشت سر گذاشته‌اند، موفق به کسب برتری مقابل رقیب خود از تیم هیئت فارس شده است.

فرنگی کار وزن ۸۴ کیلوگرم استان قم با اطلاع از اینکه برترین‌های مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور به تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۳ اعزام می‌شوند، در مسابقات این دوره خوش درخشید.

زینتی رفاه در وزن خود به مقام سوم رسید تا صاحب گردن آویز برنز شود، پیکارهایی که علاوه بر جنبه قهرمانی کشور، به واسطه حضور کشتی‌گیرانی مدعی از استان‌های مختلف کشور در تمام اوزان از اهمیت ویژه و بسیار بالایی برخوردار بود.

کشتی‌گیران فرنگی کار در حالی در مسابقات قهرمانی کشور به مصاف حریفان رفتند که اواخر هفته جاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به میزبانی هیئت کشتی استان قزوین برگزار خواهد شد و هفت کشتی‌گیر قمی نیز به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdchqmnz.23nixdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما