چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : 12584
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور:

فعالیت‌های متنوع مدارس و طلاب خواهر به جامعه معرفی شود

قم نيوز : قم نیوز:مدیر حوزه‌های علمیه خواهران خواستار معرفی فعالیت‌های متنوع مدارس علمیه و طلاب خواهر به جامعه شد.
فعالیت‌های متنوع مدارس و طلاب خواهر به جامعه معرفی شود
به گزارش قم نیوز،به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در بازدید از نمایشگاه فعالیت‌های معاونت فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه بسیاری از فعالیت‌های ستاد و صف حوزه‌های علمیه خواهران نمایان نمی‌شود، اظهار داشت: این مایه تأسف است که حتی یک مدیر از عملکرد مثبت مجموعه تحت امر خود بی‌اطلاع باشد.

وی برگزاری نمایشگاه‌های عملکرد حوزوی را موجب ماندگار شدن این فعالیت‌ها دانست و افزود: ماندگاری این کارها وابسته به عرضه آنها است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران عملکردها برای ماندگار شدن باید عرضه شوند و مورد نقد قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در انعکاس عملکرد نباید به یک شیوه بسنده کرد خطاب به مدیران معاونت فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: خروجی کارهای خود را در قالب جزوه و بروشور عرضه کنید و به مدیران عالی حوزه گزارش دهید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی تصریح کرد: آثار واجد شرایط طلاب از سوی معاونت فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران به چاپ برسد.

وی با اشاره به اینکه تعداد بازدید از وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران چشمگیر است، گفت: باید به تعداد طلاب حوزه‌های علمیه خواهران وبلاگ داشته باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به وضعیت نشریه شمیم یاس که از سوی معاونت فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران منتشر می‌شود، اظهار امیدواری کرد این نشریه انتشار عمومی داشته باشد.

در جریان این بازدید همچنین از تالارهای گفتگوی قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران رونمایی شد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcjxiev.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما