چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 12593
آیت‌الله نوری‌همدانی:

اهتمام جدی مسئولان به حل مشکل گرانی / نباید به آرامش کشور خدشه‌ وارد کرد

قم نيوز : قم نیوز:یکی از مراجع تقلید قم با بیان اینکه گرانی بر زندگی مردم تأثیر گذاشته است، بیان کرد: همیشه باید مسئولان به فکر ارزانی و فراوانی نعمت باشند و نباید عرضه برخی کالاهای ارزان قیمت فقط به شب عید محدود شود.
اهتمام جدی مسئولان به حل مشکل گرانی / نباید به آرامش کشور خدشه‌ وارد کرد
به گزارش قم نیوز،آیت‌الله حسین نوری‌همدانی امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، تذکر حوزه علمیه و طلاب قم به صدا و سیما را خیرخواهانه و از باب نهی از منکر دانست و به هم‌زمانی ایام فاطمیه با نوروز اشاره کرد و یادآور شد: ایام فاطمیه نباید به هیچ وجه تحت‌الشعاع نوروز قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که وضع کشور آرام باشد، گفت: امروز دشمنان می‌گویند ایران برای کل جهان خطر است چرا که نظام و فکر انقلابی ما جریانی به وجود آورده که به ضرر استکبار و ظالمان تمام شده است.

وی با بیان اینکه سالیان طولانی استعمارگران با سلطه‌گری ثروت، مال، فرهنگ و سیاست کشورهای اسلامی را پایمال کردند بیان کرد: اکنون انقلاب و نظامی به وجود آمده که آشکارا به مبارزه با استکبار پرداخته و بیداری اسلامی به ضرر بسیاری از سلطنت‌ها تبدیل شده است.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه باید فضای مملکت را آرام نگه داشت و با طرح برخی مسائل برای دشمنان سوژه درست نکرد، گفت: درباره فلان موضوع بنده صحبت نمی‌کنم چرا که باید مملکت و نظام آرام و متین در مسیر پیشرفت حرکت کند.

وی با بیان اینکه ما به دنبال گفتمان سازی برای دنیا هستیم ادامه داد: در این شرایط نباید در کشور شاهد اعتراض، افتراق و تشنج باشیم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به فرا رسیدن عید و مشکلات اقتصادی کشور گفت: زندگی مردم با فرهنگ، سیاست و اقتصاد توأم بوده و مسئله گرانی بر زندگی مردم تأثیر گذاشته است.

وی بیان کرد: همیشه باید مسئولان به فکر ارزانی و فراوانی نعمت باشند و نباید عرضه برخی کالاهای ارزان قیمت فقط به شب عید محدود شود و بازاریان هم باید انصاف را رعایت کنند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcjtiev.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما