چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : 12596
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم از شناسايي يک باند سارقان حرفه اي در استان خبر داد

اميد باند سارقان حرفه اي را به يأس تبديل شد

قم نيوز : قم نیوز:سرهنگ میرحیدری گفت: پنچر کردن خودرو و سرقت وجه نقد از داخل آن ، شيوه سارقان بود که به يأس تبديل شد.
اميد باند سارقان حرفه اي را به يأس تبديل شد
به گزارش قم نیوز، به نقل ازپایگاه خبری پلیس ،سرهنگ "ميرحيدري" در مصاحبه با اين پايگاه خبري با بيان اينکه پليس قم اميد باند سارقان حرفه اي را به يأس تبديل کرد اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو که متهمان پس از پنجر کردن خودرو مشتريان بانک ها اقدام به سرقت وجه نقد از داخل خودرو مي کردند ، ضمن تعامل و همکاري گسترده با مسئولان بانک هاي استان ، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي قم قرار گرفت.

وي افزود: پس از بازبيني دوربين بانک ها و به دست آوردن تصاوير متهمان ، شناسايي و دستگيري متهمان در قالب گشت هاي غير محسوس انجام شد ، در نهايت متهم اصلي که بوسيله يک ميله آهني نوک تيز در حال پنچر کردن خودرو مشتري بانک بود ، دستگير شد.
سرهنگ "ميرحيدري" گفت: متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت بود که در ادامه با رويت تصاوير وي و دو نفر از همدستانش در سرقت ها، به ناچار لب به اعتراف گشود .

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم با بيان اينکه هرسه نفر متهم اهل يکي از استان هاي غربي کشور هستند و براي انجام سرقت ها در قم حضور داشتند گفت: پس از اعتراف به ۲۴ فقره سرقت ، تمامي مالباختگان نيز شناسايي شدند.
هشدار پليس ،
- هنگام خروج از بانك از حمل پول نقد بدون پوشش و شمارش آن در انظار عمومي كه موجب تحريك سارقان مي شود خودداري کرده و حتي الامكان از چك‌هاي بانكي استفاده کنيد و در صورت پنچر شدن مشكوك و غيرعادي اتومبيل ، پول نقد و اشياء قيمتي خود را در جاي مطمئن قرار داده و پس از قفل کردن درها با هوشياري كامل نسبت به تعويض لاستيك اقدام کنيد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdccepqs.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما