کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم:

10 بوستان برای اسکان زائران در قم آماده شده است

خبرگزاری فارس , 23 اسفند 1391 ساعت 18:21

قم نیوز:مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم از آماده‌سازی 10 بوستان این شهر به صورت ویژه برای اسکان زائران و مسافران در ایام نوروز خبر داد.


به گزارش قم نیوز،علی حاجی رضا پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی تبلیغات ایام نوروز و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به بحث تبلیغات محیطی در سطح شهر در ایام نوروز و با توجه به مناسبت‌های پیش رو ابراز داشت: قم شهر زائرپذیری است که به مناسبت‌های مختلف، مسافران و زائران زیادی به آن وارد می‌شوند.

وی افزود: به دلیل تداخل مناسبت‌ها در گذشته دغدغه و نگرانی‌هایی داشتیم اما امسال با تدابیری که اندیشیده شده، خدمات مناسبی به شهروندان و زائران در نظر گرفتیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به تشکیل ستاد استقبال از نوروز ۹۲ در شهرداری قم بیان کرد: زائران و مسافران همواره از پارکینگ بلوار زائر برای اسکان و پارک خودروهای خود استفاده می‌کردند که در سال جدید این پارکینگ جمع‌آوری خواهد شد.

وی ادامه داد: نوروز امسال با همکاری ناجا و هلال احمر از اسکان زائران و توقف خودروها در این بلوار جلوگیری خواهد شد و مسافران برای پارک خودروهای خود از پارکینگ طبقاتی میدان بزرگ امام خمینی(ره) که ظرفیت پارک همزمان دو هزار خودرو را دارد استفاده خواهند کرد.

حاجی رضا تصریح کرد: برای اسکان زائران ۱۰ بوستان در سطح شر در نظر گرفته شده است ضمن آنکه هزار و ۵۰۰ نسخه بروشور در مکان‌های ۱۵ گانه سطح شهر توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به ممنوعیت نصب بنر از سوی استانداری عنوان کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر قم، از ابتدای امسال نصب بنر ممنوع بوده و تبلیغات تجاری و غیر آن به صورت پرتابل خواهد بود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: پیشنهاد می‌شود چهار روز اول عید نوروز را نورافشانی داشته باشیم و بعد پرچم‌های سیاه و المان‌های فاطمیه را نصب کنیم.

وی در خصوص انتقال زائران به حرم مطهر از پارکسوار شمالی و جنوبی گفت: زائران می‌توانند خودروهای خود را در پارکسوارهای شمالی و جنوبی پارک کرده و سپس با سرویس رایگان به حرم مطهر حضرت معصومه(س) رفت و آمد کنند.

انتهای پیام/119/


کد مطلب: 12609

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12609/10-بوستان-اسکان-زائران-قم-آماده-شده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir