چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : 12609
مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم:

10 بوستان برای اسکان زائران در قم آماده شده است

قم نيوز : قم نیوز:مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم از آماده‌سازی 10 بوستان این شهر به صورت ویژه برای اسکان زائران و مسافران در ایام نوروز خبر داد.
10 بوستان برای اسکان زائران در قم آماده شده است
به گزارش قم نیوز،علی حاجی رضا پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی تبلیغات ایام نوروز و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به بحث تبلیغات محیطی در سطح شهر در ایام نوروز و با توجه به مناسبت‌های پیش رو ابراز داشت: قم شهر زائرپذیری است که به مناسبت‌های مختلف، مسافران و زائران زیادی به آن وارد می‌شوند.

وی افزود: به دلیل تداخل مناسبت‌ها در گذشته دغدغه و نگرانی‌هایی داشتیم اما امسال با تدابیری که اندیشیده شده، خدمات مناسبی به شهروندان و زائران در نظر گرفتیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به تشکیل ستاد استقبال از نوروز ۹۲ در شهرداری قم بیان کرد: زائران و مسافران همواره از پارکینگ بلوار زائر برای اسکان و پارک خودروهای خود استفاده می‌کردند که در سال جدید این پارکینگ جمع‌آوری خواهد شد.

وی ادامه داد: نوروز امسال با همکاری ناجا و هلال احمر از اسکان زائران و توقف خودروها در این بلوار جلوگیری خواهد شد و مسافران برای پارک خودروهای خود از پارکینگ طبقاتی میدان بزرگ امام خمینی(ره) که ظرفیت پارک همزمان دو هزار خودرو را دارد استفاده خواهند کرد.

حاجی رضا تصریح کرد: برای اسکان زائران ۱۰ بوستان در سطح شر در نظر گرفته شده است ضمن آنکه هزار و ۵۰۰ نسخه بروشور در مکان‌های ۱۵ گانه سطح شهر توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به ممنوعیت نصب بنر از سوی استانداری عنوان کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر قم، از ابتدای امسال نصب بنر ممنوع بوده و تبلیغات تجاری و غیر آن به صورت پرتابل خواهد بود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: پیشنهاد می‌شود چهار روز اول عید نوروز را نورافشانی داشته باشیم و بعد پرچم‌های سیاه و المان‌های فاطمیه را نصب کنیم.

وی در خصوص انتقال زائران به حرم مطهر از پارکسوار شمالی و جنوبی گفت: زائران می‌توانند خودروهای خود را در پارکسوارهای شمالی و جنوبی پارک کرده و سپس با سرویس رایگان به حرم مطهر حضرت معصومه(س) رفت و آمد کنند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdchw-nz.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما