پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : 51778
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم :

مساجد قم برای استفاده بانوان تجهیز می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: : اهتمام ویژه‌ای به امور بانوان قمی ،خصوصاٌ رویکرد جدی در حوزه ورزش و تفریح زنان توسط شهرداری قم به کار گرفته شده است.
مساجد قم برای استفاده بانوان تجهیز می شود
مساجد قم برای استفاده بانوان تجهیز می شود
به گزارش قم نیوز، مجید رفیعی در دیدار دکتر سقائیان نژاد با بانوان مشاور ادارات و نهادهای استان قم، با اشاره به فعالیت مشاور بانوان در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گفت : یکی از بانوان توانمند شهر در این مجموعه در حال فعالیت هستند و در این مدت توانسته‌اند فعالیت‌های قابل توجهی را برنامه‌ریزی کنند.

وی به فعالیت‌های این سازمان در حوزه ورزش بانوان اشاره کرد و افزود: اهتمام ویژه‌ای به امور بانوان قمی ،خصوصاٌ رویکرد جدی در حوزه ورزش و تفریح زنان توسط شهرداری قم به کار گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه در حوزه کارآفرینی بانوان نیز اقداماتی انجام شده است افزود: سرای هدی در شهر قم راه‌اندازی شده و مرکز دوم نیز به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این مراکز وظیفه توانمندسازی بانوان را با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای بر عهده دارند گفت: یکی از مشکلات اساسی سازمان در توسعه مراکز مرتبط با بانوان و خدمات رسانی به اقشار مختلف مردم ، نبود فضای مناسب در مرکز شهر است که این سازمان را مجبور می‌کند که خدمات خود را به مناطق دورتر از مرکز معطوف کند.

رفیعی، بوستان نرگس را یکی از ظرفیت‌های ویژه شهر قم برای بانوان عنوان کرد و گفت: بخشی از خدمات مجموعه‌های ورزشی که شهرداری قم در دست احداث دارد منحصر به بانوان خواهد بود.

وی با اشاره به تجهیز مساجد به امکانات فرهنگی و ورزشی با شرط استفاده بانوان بیان کرد: در حال توسعه فضاهای مورد نیاز بانوان برای استفاده هستیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch6qnm.23nzqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما