قم نيوز : قم نیوز:فرمانده انتظامی استان قم، گفت: در ایام تعطیلات نوروزی خودرو زائران در محدوده ممنوع اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) به پارکینگ منتقل نخواهد شد.
در ایام تعطیلات نوروزی خودرو زائران در محدوده ممنوع اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) به پارکینگ منتقل نخواهد شد
به گزارش قم نیوز، سردار کاظم مجتبایی با اعلام این خبر گفت: در ایام نوروز پلیس قم قصد دارد با فرهنگ سازی و نصب جرائم نمادین مسافران نوروزی شهر مقدس قم را با فرهنگ ترافیک آشنا کند.

وی ادامه داد: براساس این هدف پلاک های غیر از پلاک قم (۱۶) تحت هر شرایطی به پارکینگ منتقل نخواهند شد تا برای مسافران سفری خوشایند در شهر مقدس قم رقم بخورد.

در ایام نوروز جابجایی وسایل منزل ممنوع است

فرمانده انتظامی استان قم، همچنین با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی جابجایی و اسباب کشی وسایل منزل ممنوع است، گفت: از ۲۵ اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی این اقدام باید با کسب مجوز از کلانتری انجام شود.

سردار مجتبایی به آغاز طرح راهنمایی و رانندگی در این ایام اشاره کرد و افزود: طرح راهنمایی و رانندگی از بیست و دوم اسفندماه آغاز شده و پس از طی دوره ۲۲ روزه به پایان می رسد.

وی اضافه کرد: طرح انتظامی استان نیز با شعار نوروز پر نشاط، رعایت قانون و احترام به دیگران طی دوره ۱۸ روزه آغاز و تا پایان روز شانزدهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان قم، بابیان اینکه پلیس استان سال گذشته با ۳۸ درصد کاهش حوادث رتبه پنجم را در تعطیلات نوروز کسب کرد، گفت: در این دوره نیز همچون سال های گذشته تلاش می شود تا پلیس با حفظ اقتدار؛ برای مردم و مسافران سفری پر از آرامش فراهم کند.

سردار مجتبایی، با اشاره به وجود ۲۴ پایگاه ثابت فرهنگی در سطح شهر، عنوان کرد: این پایگاه ها وظیفه دارند اطلاعات ترافیکی و فرهنگی را با محوریت معاونت اجتماعی بیان کنند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcaiin6.49nui15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما