يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : 12705
با بازی حسین یاری و مهراوه شریفی‌نیا:

«یک سطر واقعیت» در وتوس به نمایش درآمد

قم نيوز : قم نیوز: فیلم سینمایی «یک سطر واقعیت» در سینما وتوس قم اکران شد.
«یک سطر واقعیت» در وتوس به نمایش درآمد
به گزارش قم نیوز، فیلم سینمایی «یک سطر واقعیت» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی علی وزیریان در سینما وتوس قم به روی پرده رفت.
فیلم سینمایی «یک سطر واقعیت» با اختصاص چهار سانس و در ساعت‌های ۱۵، ۱۷، ۱۹ و ۲۱ برای علاقمندان به هنر هفتم در سینما وتوس اکران شد.

همچنین این سینما فیلم سینمایی «دزدان خیابان جردن» به کارگردانی وحید اسلامی را در ساعت‌های ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۲ برای مخاطبان به نمایش می‌گذارد.
این فیلم با بازی حسین یاری و مهراوه شریفی‌نیا در نقش‌های اصلی روایتی از زندگی زوجی مطبوعاتی است که به واسطه مواجهه با پیشنهادی و مشکلاتی که در مسیر کاری خود دارند به فکر مهاجرت می‌افتند.

در این فیلم بازیگرانی چون حسین یاری، مهراوه شریفی‌نیا، همایون ارشادی، رضا ناجی، شبنم مقدمی، شهرام شکیبا، مینا جعفرزاده، رضا بنفشه‌خواه، شیوا خنیاگر، رحیم بیابانی، علی حسن ناصری، مهدی گلستانیان، اصغر نوبخت، نسرین دولت، سارا کهربایی، معصومه موسوی، سارا بیگلری افشار، غلامعلی خورشیدی، یوسف طاهریان، محمد ابراهیم اقبال‌فر، کاوه نوید، سروان حجت الله فرحی، محمدرضا مرادی برومند و حجت الله ولی‌پور حضور دارند.
«یک سطر از واقعیت» پس از فیلم‌های «خدا نزدیک است» و «یک وجب از آسمان»، سومین ساخته سینمایی وزیریان در مقام کارگردان است که در سی امین جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقۀ سودای سیمرغ حضور داشت و با سی و یک فیلم در بخش مسابقه ایران رقابت کرد اما نتوانست خود را به خوبی مطرح کند و منتقدان را راضی نگه دارد.

وزیریان در آخرین ساخته اش سعی داشته فیلمی را عرضه کند که نیم نگاهی به جامعه فرهنگی و فرهیخته قلم به دست دارد، فیلمی که با همه تلاشی که بر نقد جامعه مطبوعاتی دارد، عملاً به نقد کارگردان منتهی شده است.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcenf8z.jh8w7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما