کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

پارکینگ بزرگ زائر در قم راه اندازی شد

قم نیوز , 29 اسفند 1391 ساعت 17:33

قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از ارائه خدمات به زائران کریمه اهل بیت(س) در پارکینگ با ظرفیت 2 هزار وسیله نقلیه خبر داد.


به گزارش قم نیوز، سعید عزیزی‌نژاد با اشاره به راه‌اندازی پارکینگ زائر در سطح زیرین میدان بزرگ امام خمینی اظهار کرد: این پارکینگ دارای ظرفیت دو هزار وسیله نقلیه است و در ایام نوروز ظرفیت بسیاری خوبی برای پارک خودرو زائران بارگاه کریمه اهل بیت در این پارکینگ فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: ورودی این پارکینگ در بستر رودخانه حدفاصل پل بازار و پل معصومیه واقع شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم عنوان داشت: سیاست این است که وسائل نقلیه در پارکینگ زائر مستقر شوند و در صورت نیاز از بستر رودخانه برای پارک خودرو استفاده شود.

وی با اشاره به محل‌های در نظر گرفته شده برای استقرار چادر زائران گفت: پارکسوار شمالی و بوستان امام رضا(ع) برای استقرار چادر زائران در نظر گرفته شده است.

عزیزی‌نژاد به آمادگی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی اشاره کرد و افزود: با توجه به تعاملات با حرم حضرت معصومه(س) تمام پرسنل اتوبوسرانی و تاکسیرانی پس از مراسم تحویل سال حرم کریمه اهل بیت(س) آماده خدمت رسانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: پایانه‌های تاکسی سرویس ارشیا برای زائران به صورت دربست با نرخ‌های تعیین شده به ارائه خدمات می‌پردازند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم عنوان داشت: هماهنگی‌هایی با پلیس راهور انجام شده که پس از انتقال ماشین‌های پارک دوبله شماره پلاک ماشین را به مرکز ۱۱۰ اطلاع‌ داده شده و افراد برای اطلاع از وضعیت و محل خودرو خود باید نسبت به استعلام از این مرکز اقدام کنند.

وی از اعلام آمادگی برای تخلیه پارکینگ‌های بستر رودخانه خبر داد و افزود: در صورت احتمال بروز سیل اطلاع رسانی برای تخلیه پارکینگ‌های بستر رودخانه صورت گرفته و جلوی پارک خودرو گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 12751

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/12751/پارکینگ-بزرگ-زائر-قم-راه-اندازی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir