سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : 12751
منبع : قم نیوز
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

پارکینگ بزرگ زائر در قم راه اندازی شد

قم نيوز : قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از ارائه خدمات به زائران کریمه اهل بیت(س) در پارکینگ با ظرفیت 2 هزار وسیله نقلیه خبر داد.
پارکینگ بزرگ زائر در قم راه اندازی شد
به گزارش قم نیوز، سعید عزیزی‌نژاد با اشاره به راه‌اندازی پارکینگ زائر در سطح زیرین میدان بزرگ امام خمینی اظهار کرد: این پارکینگ دارای ظرفیت دو هزار وسیله نقلیه است و در ایام نوروز ظرفیت بسیاری خوبی برای پارک خودرو زائران بارگاه کریمه اهل بیت در این پارکینگ فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: ورودی این پارکینگ در بستر رودخانه حدفاصل پل بازار و پل معصومیه واقع شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم عنوان داشت: سیاست این است که وسائل نقلیه در پارکینگ زائر مستقر شوند و در صورت نیاز از بستر رودخانه برای پارک خودرو استفاده شود.

وی با اشاره به محل‌های در نظر گرفته شده برای استقرار چادر زائران گفت: پارکسوار شمالی و بوستان امام رضا(ع) برای استقرار چادر زائران در نظر گرفته شده است.

عزیزی‌نژاد به آمادگی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی اشاره کرد و افزود: با توجه به تعاملات با حرم حضرت معصومه(س) تمام پرسنل اتوبوسرانی و تاکسیرانی پس از مراسم تحویل سال حرم کریمه اهل بیت(س) آماده خدمت رسانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: پایانه‌های تاکسی سرویس ارشیا برای زائران به صورت دربست با نرخ‌های تعیین شده به ارائه خدمات می‌پردازند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم عنوان داشت: هماهنگی‌هایی با پلیس راهور انجام شده که پس از انتقال ماشین‌های پارک دوبله شماره پلاک ماشین را به مرکز ۱۱۰ اطلاع‌ داده شده و افراد برای اطلاع از وضعیت و محل خودرو خود باید نسبت به استعلام از این مرکز اقدام کنند.

وی از اعلام آمادگی برای تخلیه پارکینگ‌های بستر رودخانه خبر داد و افزود: در صورت احتمال بروز سیل اطلاع رسانی برای تخلیه پارکینگ‌های بستر رودخانه صورت گرفته و جلوی پارک خودرو گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfyedy.w6d0tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما