چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب : 11055
رئیس پلیس راهور استان قم خواستار شد

بازگشایی پارکینگ میدان امام خمینی (ره) در تعطیلات

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راهور استان قم از اعمال طرح‌های ترافیکی ویژه در مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه خبر داد و گفت: باید برای روان‌سازی ترافیک زمینه استفاده از ظرفیت پارکینگ طبقاتی میدان بزرگ امام خمینی (ره) فراهم شود.
بازگشایی پارکینگ میدان امام خمینی (ره) در تعطیلات
به گزارش قم نیوز، اسفندیار صفی‌خانی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران اظهار داشت: در این ایام شهر قم همانند بسیاری از ایام عزاداری میزبان زائران و مسافران است و به همین سبب تمهیدات لازم را برای کنترل ترافیک در مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) اندیشیده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طرح ترافیکی ویژه این ایام پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: این طرح از طریق رسانه‌های استان به اطلاع عموم مردم رسیده است و طرح ترافیک با هدف تسهیل در حرکت دسته‌های عزاداری در مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه اجرا می‌شود.

اتوبوسرانی به زائران خدمت‌رسانی کند
فرمانده پلیس راهور استان قم در ادامه با اشاره به وضعیت پارک خودرو در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) بیان کرد: متاسفانه بخشی از پارکینگ شرقی حرم مطهر به دلیل اجرای عملیات عمرانی مسدود شده است و پارکینگ بستر رودخانه نیز فقط پاسخگوی خودروی شهروندان قمی است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در این ایام شاهد حضور گسترده زائران هستیم که برای زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) به قم مشرف می‌شوند ضروری است که در صورت مهیا بودن شرایط امکان استفاده از پارکینگ طبقاتی میدان امام خمینی فراهم شود.

صفی‌خانی در ادامه ضرورت ارائه خدمت به زائران در بستر رودخانه از سوی اتوبوسرانی را مورد توجه قرار داد و گفت: اتوبوسرانی باید کنترل لازم را در پارکسوارها داشته باشد و نسبت به انتقال زائران به حرم مطهر حضرت معصومه(س) اقدام کند.

استقرار تیم‌های پلیس از فردا در بستر رودخانه
وی گفت: تیم‌های پلیس راهور قم از فردا شب در بستر رودخانه مستقر شده و بر وضعیت ترافیکی نظارت داشته و در صورت بروز تخلف از سوی رانندگان اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

پلیس راهور استان قم خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم ترافیک روانی را در این ایام در هسته مرکزی شهر قم شاهد باشیم از عوامل ستادی نیز بهره خواهیم گرفت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbsgb8.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما