پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 12794

نمایشگاه گلستان زندگی افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه گلستان زندگی از سوی مدیریت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت معصومه (س) در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) افتتاح شد.
نمایشگاه گلستان زندگی افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت معصومه (س) در رابطه با این نمایشگاه گفت: این مدیریت با شعار اینکه سر سفره کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) باید برای همه ذایقه ها وسایل پذیرایی فراهم باشد فعالیت خود را انجام می دهد از اینرو تلاش شد با برپایی این نمایشگاه محیطی شاد و معنوی را برای کودکان هنگام زیارت فراهم کنیم.

حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم اظهار داشت: در این نمایشگاه فضایی ایجاد شده است تا با روحیات کودکان سازگار باشد و آنها در کنار والدینشان زمانی شاد، همراه با بهره گیری از توشه های معنوی را سپری کنند به همین خاطر در این مکان یک شهر بازی معارفی برای آنان ایجاد کرده ایم.

وی درباره این شهربازی معارفی خاطرنشان کرد: یکی از غرفه ها؛ غرفه مار و یار که همان بازی ˈمار و پله است، می باشد که در آن به فضایل و رذایل اخلاقی پرداخته شده است.

وی افزود: با ایجاد این فضای شاد و مفرح برای کودکان در کنار خانواده شان تلاش شده است که خاطره مشترک خانوادگی خوبی، از زیارت کریمه اهل بیت (س) برای آنها به یادگار بماند.

مقدم؛ تهذیب (ختم قرآن کریم و صلوات)، حرم شناسی، دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و غرب شناسی را از دیگر غرفه های موجود در این نمایشگاه برشمرد.

وی اظهار داشت: بخشی از فضای این نمایشگاه نیز به بانوان اختصاص یافته است که شامل غرفه های فرصت های مطالعاتی، کارگاه معرفت افزایی، مشاوره و پاسخگویی به مسایل شرعی می باشد.

وی اعلام کرد: این نمایشگاه تا ۱۳ فروردین، صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به صورت رایگان برای بازدید عموم دایر است.

نمایشگاه گلستان زندگی در خیابان آیت الله العظمی مرعشی نجفی (ره) -ارم- ، شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه (س) قرار دارد.

علاقه مندان برای آشنایی با حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) و برنامه های نوروزی و ایام فاطمیه آن می توانند به پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه (س) به نشانی اینترنتی www.masoumeh.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcc0mqs.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما