جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 12806
منبع : قم نیوز
به منظور خدمت‌رسانی به زائران صورت گرفت؛

آماده‌سازی ۵ بوستان در منطقه ۲ قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه دو قم از آماده‌سازی پنج بوستان منطقه ۲ قم به منظور خدمت‌رسانی به زائران خبر داد.
آماده‌سازی ۵ بوستان در منطقه ۲ قم
به گزارش قم نیوز، مجید متین‌فر با اشاره به اقدامات نوروزی شهرداری منطقه ۲ اظهار کرد: ایجاد تابلوهای راهنمایی و آماده‌سازی بوستان‌های شهری از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد ستاد اطلاع‌رسانی و تسهیلات زائران، نورپردازی و نصب پرچم در سطح منطقه، پاکسازی خیابان‌ها و محله‌های مختلف از نخاله‌های شهری از دیگر اقدامات شهرداری منطقه دو ویژه ایام نوروز است.

شهردار منطقه دو قم رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها، نمازخانه‌ها، لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها و پیاده‌روسازی‌های خیابان‌های اصلی و ورودی شهر، بهسازی فضای سبز پیرامون حاشیه خیابان‌ها، گل‌کاری‌ها، رنگ‌آمیزی جدول‌ها و گسترش تابلوهای ترافیکی را از دیگر اقدامات شهرداری منطقه دو ذکر کرد.

وی با بیان اینکه استقرار اسکان زائر در بوستان امام رضا(ع) در اولویت قرار دارد، گفت: بوستان عدالت، طبیعت، گل‌ها و کوثر از دیگر بوستان‌های این منطقه بوده که برای پذیرایی زائران آماده‌سازی شده است.

متین‌فر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای چهارشنبه آخر سال گفت: جمع‌آوری لاستیک‌های فرسوده، پاکسازی زمین‌های خالی منطقه و رنگ‌آمیزی دیواره‌ها به همین منظور صورت گرفته است.

وی با اشاره به نقش شهرداری در ارائه تسهیلات نوروزی به زائران گفت: وضعیت خدمات‌رسانی در هر منطقه از شهر اعم از نظافت خیابان‌ها، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و فراهم‌سازی بوستان‌های مناسب برای استقرار مسافران مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار منطقه دو قم یادآور شد: اگر شهرداری به خوبی به خدمت‌رسانی بپردازد، منظره خوبی از شهر در ذهن زائر شکل می‌گیرد، بنابراین نقش شهرداری در این زمینه پررنگ است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcg379q.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما