جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب : 12822
منبع : قم نیوز
معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد

رضایت‌مندی مناسب مسافران نوروزی از خدمات شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: بر اساس گزارشات قم شهر نظیف و پاکیزه در نوروز امسال نام گرفته و رضایت‌مندی مناسبی هم از سوی گردشگران و مسافران دیده می‌شود.
رضایت‌مندی مناسب مسافران نوروزی از خدمات شهرداری قم
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم  طی بازدید استاندار قم از ایستگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم در عوارضی تهران ـ قم اظهار کرد: بیش از ۳ هزار نفر از پرسنل شهرداری طی نوروز ۹۲ به وسیله ۲۷۰ دستگاه وسیله نقلیه در خدمت مسافران و زائران هستند.

وی افزود: همه بوستان‌های قم به ویژه پارک‌های ۱۰ گانه شاخص به منظور نصب چادر توسط مسافران تجهیز شده‌اند و امکانات رفاهی در آنها تقویت شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه هشت ستاد نوروزی در مناطق هشت‌گانه شهری قم مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: ستاد مرکزی شهرداری قم هم در میدان روح‌الله و در هسته مرکزی شهر آماده ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی است.

وی ادامه داد: بر اساس برآوردها اقامت در بوستان‌های قم نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته و این امر بیان‌گر بهبود شرایط در این اماکن است.

اصفهانیان‌مقدم با اشاره به تشکیل ستاد استقبال از نوروز در شهرداری قم و فعالیت ۱۰ کمیته در این ستاد خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشات قم شهر نظیف و پاکیزه در نوروز امسال نام گرفته و رضایت مندی مناسبی هم از سوی گردشگران و مسافران دیده می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری قم به صورت ۲۴ ساعته اطلاعات لازم را در اختیار مسافران قرار می‌دهد گفت: همه مناطق زیر پوشش خدمات شهری و نظافت عمومی قرار دارند اما مناطق پنج و هفت به دلیل وجود بارگاه نورانی کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران به صورت ویژه کنترل می‌شوند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcewv8z.jh8wwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما