شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 12825
منبع : قم نیوز

تقدير فرماندار از خدمات صورت گرفته در راستای توسعه سلامت استان

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم در نخستين روز سال جديد از مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان بازديد كرد و از خدمات صورت گرفته در راستاي توسعه سلامت تقدير كرد.
تقدير فرماندار از خدمات صورت گرفته در راستای توسعه سلامت استان
به گزارش قم نیوز، زارعی کوشا از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان و بیمارستان ایزدی بازديد كرد و ضمن تبریک سال جدید به پرسنل شاغل در اورژانس ۱۱۵ استان قم گفت: مجموعه فعالیتهای اورژانس ۱۱۵ در استان و پوشش امدادی حوادث مختلف در خور تحسین است.

وی در این بازدید با حضور در واحد های مختلف مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان از نزدیک با نحوه انجام و ثبت ماموریت ها آشنا شد.

فرماندار قم همچنین با حضور در مرکز آموزشی درمانی ایزدی از بخش های جدید الاحداث این مرکز شامل اتاق های جدید زایمان، زایمان بدون درد و زایمان در آب که در آینده نزدیک با امکانات و تجهیزات نوین درمانی به بهره برداری می رسد و در اختیار مردم قرار می گیرد بازدیدکرد.

زارعی کوشا در حاشیه این بازدید ها با بیان اینکه مجموعه بهداشت ودرمان به رغم همه محدویت ها در استان در کمال چالاکی، زبدگی و اخلاص خدمات رسانی می کند افزود: کارهای بزرگی در چند سال اخیر در حوزه بهداشت و درمان شکل گرفته که در مقایسه با گذشته بی نظیر است.

وی با اشاره به فعالیتهای اورژانس ۱۱۵ و حضور موفق در امدادرسانی به حادثه دیدگان گفت: این مرکز با بکارگیری همه توان و استفاده از فناوری های نوین توانسته خدمات خوبی را ارائه کند که از افتخارات استان است.

فرماندار قم با تقدیر از مدیریت موفق دانشگاه علوم پزشکی قم و سایر فعالان عرصه سلامت استان ابراز امیدواری کرد درسال جدید بتوان به نحو شایسته ای در راستای توسعه سلامت استان برنامه ریزی کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchm6nz.23niidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما