دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 12897
دبیر هیئت کشتی استان قم:

چهره‌های جدید و مستعد را به سطح اول کشتی معرفی می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: با برنامه مدونی که برای سال جدید پیش بینی کرده‌ایم چندین چهره جدید و مستعد به سطح اول کشتی کشور معرفی خواهیم کرد.
چهره‌های جدید و مستعد را به سطح اول کشتی معرفی می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، احمد رضایی تصریح کرد: بعد از اینکه شرایط حضور کشتی‌گیران در مسابقات رسمی فدراسیون کشتی اعلام شد، هیئت کشتی قم نیز برنامه ریزی لازم را برای کسب موفقیت در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور در سال جاری انجام داده و تمرینات تیم‌های مختلف بر اساس تقویم مسابقات فدراسیون برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در هر دو رشته آزاد و فرنگی چند کشتی گیر بسیار خوب و توانمند در انتخابی اصلی تیم‌های ملی داریم که مطمئنا حضور موفق آنها در انتخابی می‌تواند سهمیه کشتی قم در تیم‌های ملی کشورمان را نیز افزایش بدهد.

دبیر هیئت کشتی استان قم تاکید کرد: امید ما این است که شاهد حضور مجدد‌ هادی علیزاده پورنیا در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا باشیم، کشتی گیر ارزنده‌ای که از نخستین حضور خود در سال ۲۰۱۲ طلای آسیا را کسب کرد.

وی یادآور شد: این چهره ارزنده در دو جام جهانی کشتی گرفته و قهرمان دانشجویان جهان شده و قطعا می‌تواند در دومین حضور خود در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا یک بار دیگر نشان ارزنده و خوشرنگ طلا را به ارمغان بیاورد.

رضایی عنوان داشت: مطمئنم با تلاشی که مربیان ما در تمام رده‌های سنی انجام می‌دهند و چهره‌های مستعد را پرورش می‌دهند، به زودی چندین چهره جدید از کشتی استان قم به سطح اول کشتی کشور در رده‌های سنی مختلف معرفی خواهند شد.

وی در ادامه به بخش نامه جدید فدراسیون کشتی در خصوص کشتی گیران غیربومی در ترکیب تیم‌های استان‌های مختلف اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به حضور کشتی‌گیران غیر بومی در تیم‌های حاضر در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی، فدراسیون کشتی طی بخشنامه‌ای شرایط حضور کشتی‌گیران در این مسابقات را اعلام کرد اما خوشبختانه ما هیچ کشتی گیری غیر از نیروهای مستعد بومی در ترکیب تیم‌های اعزامی خود به مسابقات کشوری نداشته‌ایم.

وی عنوان کرد: امیدوارم در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، در کشتی قم تحولات خوبی را شاهد باشیم و کشتی بیش از پیش مورد حمایت مسئولان قرار بگیرد چرا که پرافتخارترین ورزشکار سال ۹۱ قم یک قهرمان ارزنده از رشته کشتی یعنی ‌هادی علیزاده پورنیا بود و ما مانند این جوان خوشنام چهره‌های مستعدی در کشتی قم داریم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgu79q.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما