سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 12937
شهردار منطقه 2 قم:

منطقه دو قم رنگ فاطمی به خود گرفت

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه دو قم گفت: نصب پارچه‌های مشکلی، سیاه‌پوش کردن دیوارها و المان‌ها و خاموش کردن نورپردازی‌های شاد از جمله اقداماتی هستند که شهرداری منطقه دو نسبت به آنها اقدامات لازم را انجام داده است.
منطقه دو قم رنگ فاطمی به خود گرفت
به گزارش قم نیوز،  مجید متین‌فر با اشاره به برگزاری جلسات متعددی در خصوص نحوه خدمت‌رسانی به مسافران در نوروز ۹۲ در ستاد مرکزی و ستادهای منطقه‌ای اظهار کرد: در منطقه دو هم این جلسات با نظم خاصی برگزار شدند و تصمیم‌ها برای ایام نوروز از مدت‌ها پیش به مرحله اجرا در آمدند.

وی افزود: رنگ‌آمیزی جداول، لکه‌گیری معابر و خیابان‌ها، نصب پرچم‌ها و ریسه‌های رنگی، آماده‌سازی بوستان‌ها به منظور اسکان موقت و پاکسازی زمین‌های خالی از نخاله‌های ساختمانی و سایر زباله‌ها از جمله اقدامات نوروزی شهرداری منطقه دو بوده است.

شهردار منطقه دو قم با بیان اینکه بوستان امام رضا(ع) در این منطقه به صورت ویژه برای ایام نوروز سامان‌دهی شده است گفت: تجهیز این بوستان موجب شد مسافران و زائران فراوانی این مکان را برای اقامت موقت و نصب چادر انتخاب کنند.

وی با تاکید بر اهتمام ویژه به جمع‌آوری زباله در ایام نوروز از سوی شهرداری منطقه دو خاطرنشان کرد: نظافت بوستان‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها و تمام معابر شهری از دیگر اقداماتی است که پرسنل زحمت‌کش شهرداری در طول شبانه‌روز آن را انجام می‌دهند.

متین‌فر با بیان اینکه چهار معبر از معابر ۲۵ گانه مورد نظر شهردار قم برای بازگشایی در منطقه دو وجود دارند عنوان داشت: یکی از این معابر در حال حاضر مورد بهره‌برداری قرار گرفته و سه مورد دیگر هر یک با ۴۰، ۷۰ و ۹۰ درصد پیشرفت در حال تکمیل هستند که در مجموع هفت کیلومتر مسیر را شامل می‌شوند.

شهردار منطقه دو قم با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه ابراز کرد: نصب پارچه‌های مشکی، سیاه‌پوش کردن دیوارها و المان‌ها و خاموش کردن نورپردازی‌های شاد از جمله اقداماتی هستند که شهرداری منطقه دو نسبت به آنها اقدامات لازم را انجام داده است.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcbz9b8.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما