پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : 12973
منبع : قم نیوز

پيام تسليت شهردار قم به مناسبت درگذشت استاد محمد حسين رحمتي

قم نيوز : قم نیوز: در پی درگذشت استاد محمد حسین رحمتی از هنرمندان شهیر قم، محمد دلبری شهردار قم با صدور پیامی درگذشت این استاد فرهیخته را به جامعه هنری قم تسلیت گفت.
پيام تسليت شهردار قم به مناسبت درگذشت استاد محمد حسين رحمتي
به گزارش قم نیوز، متن این پیام به این شرح است:

در نخستين روزهاي بهار سال ۹۲ كه با عطر و بوي فاطمي همراه است جامعه هنري قم در سوگ درگذشت هنرمندي فرهيخته عزادار شد و استاد محمد حسين رحمتي براي هميشه با دنياي هنر وداع كرد.

اين استاد فرهيخته و ارجمند كه در جواني به ثبت لحظاتي ماندگار از قيام‌هاي مردم عليه رژيم طاغوت پرداخت پس از پيروزي انقلاب اسلامي انجمن عكاسان قم را بنا نهاد و سپس با شروع جنگ تحميلي بارها عازم مناطق جنگي شد تا جلوه‌هايي بديع از ايثارگري رزمندگان اسلام را به ثبت برساند.

در دوران پربركت فعاليت هنري استاد رحمتي علاوه بر برپايي نمايشگاه هاي مختلف شاگردان بسياري از محضر اين استاد برجسته بهره مند شدند و با هدايت‌هاي اين استاد گام در وادي هنر نهادند.

«آرایه‌های گچی در آثار تاریخی قم» و «طراحی در فضای باز» عنوان دو اثر جديد اين استاد فرهيخته است كه دانشجويان علاقمند به فعاليت در عرصه معماري اسلامي و ايراني و مديريت شهري مي‌توانند با بهره‌گيري از اين آثار از تراوشات ذهن خلاق اين استاد همچنان بهره‌مند شوند.

شهرداري قم درگذشت اين هنرمند ذوالفنون را به جامعه هنري قم و خانواده ايشان تسليت گفته و براي آن مرحوم علو درجات را از خداوند منان مسئلت دارد.

محمد دلبري
شهردار قم

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbf9b8.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما