جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 13007
منبع : قم نیوز
برای دومین بار

قم رتبه نخست بهره‌وری فعال از ناوگان راهداری را کسب کرد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: حوزه راهداری در استفاده بهینه و حداکثری ظرفیت ناوگان راهداری همچون مرحله قبل رتبه نخست کشوری را کسب کرد.
قم رتبه نخست بهره‌وری فعال از ناوگان راهداری را کسب کرد
به گزارش قم نیوز، مصطفی عباسی با اشاره به ارائه جدول مقایسه‌ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی در خصوص آمار ماشین آلات مجهز به سامانه GPS گفت: خوشبختانه با تمهیداتی که در خصوص آماده سازی و فعالیت ناوگان راهداری این اداره کل اندیشیده شده بود توانستیم همچون مرحله پیشین، رتبه نخست کشوری در استفاده و فعالیت ناوگان جاده‌ای را به دست آوریم.

وی با اشاره به تجهیز اکثر قریب به اتفاق ناوگان راهداری این اداره کل به سامانه GPS گفت: با عنایت به ثبت ترددهای ناوگان راهداری کشور در مرکز مدیریت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کسب رتبه نخست کشوری آن هم در دو مرحله پشت سرهم، نشان از فعالیت بهینه و حداکثری گشت‌های راهداری و دیگر خودروهای حوزه راهداری این اداره کل است.

عباسی گفت: رتبه بندی ناوگان راهداری کشور در استان‌های مختلف براساس درصد تعداد ماشین آلات فعال و میانگین مسافت طی شده تعیین می‌شود که در یک هفته پایانی سال ۹۱ تا فروردین سال جاری به ترتیب استان‌های قم، فارس و یزد رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdca0wn6.49new15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما