کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قم خبر داد:

فراهم شدن امكانات ورزشي براي استفاده مسافران در بوستان‌ها

10 فروردين 1392 ساعت 12:05

قم نیوز: مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قم گفت: به منظور ثبت خاطره ماندني مسافران از سفر به شهر مقدس امكانات ورزشي و تفريحي در بوستان‌ها فراهم شده است.


به گزارش قم نیوز، ابوالفضل وفايي با اشاره به برنامه‌هاي اين سازمان در ايام نوروز ابراز داشت: اين سازمان براي غني سازي اوقات زائران و مسافران اقدام به برپايي چهار نمايشگاه در سطح بوستان‌ها كرده است.

وي بيان كرد: نمايشگاه فصل رويش در مساحت۱۲۰۰ متر مربع با موضوعات فرهنگي، صنايع دستي و سوغات قم و با در نظر گرفتن غرفه كودك و قرآن و موضوعات مذهبي در ميدان بزرگ امام خميني(ره) برپا شده است.

مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قم از برپايي نمايشگاه نوروز فاطمي در بوستان فدك با محوريت فاطمه زهرا(س) و نمايشگاه نوروز منتظران در بوستان بنيادي خبر داد و افزود: در نمايشگاه اخير مباحث اعتقادي و ترويج فرهنگ مهدوي مطرح شده و به آن پرداخته مي‌شود.

وي بيان داشت: نمايشگاه طليعه رضوان در بوستان مهدي(عج) برپا شده كه در آن به تبيين شخصيت حضرت فاطمه(س) و حضرت معصومه(س) پرداخته مي‌شود.

وفايي همچنين از فراهم آوردن امكانات ورزشي و تفريحي در بوستان‌ها خبر داد و گفت: در بوستان‌ها وسايل ورزشي از قبيل دارت، فوتبال دستي، توپ واليبال، بسكتبال و بدمينتون به امانت در اختيار زائران و مسافران قرار مي‌گيرد.

انتهای پیام/119/


کد مطلب: 13027

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/13027/فراهم-شدن-امكانات-ورزشي-براي-استفاده-مسافران-بوستان-ها

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir