شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 13027
مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قم خبر داد:

فراهم شدن امكانات ورزشي براي استفاده مسافران در بوستان‌ها

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قم گفت: به منظور ثبت خاطره ماندني مسافران از سفر به شهر مقدس امكانات ورزشي و تفريحي در بوستان‌ها فراهم شده است.
ابوالفضل وفایی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، نوروز92
ابوالفضل وفایی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، نوروز92
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل وفايي با اشاره به برنامه‌هاي اين سازمان در ايام نوروز ابراز داشت: اين سازمان براي غني سازي اوقات زائران و مسافران اقدام به برپايي چهار نمايشگاه در سطح بوستان‌ها كرده است.

وي بيان كرد: نمايشگاه فصل رويش در مساحت۱۲۰۰ متر مربع با موضوعات فرهنگي، صنايع دستي و سوغات قم و با در نظر گرفتن غرفه كودك و قرآن و موضوعات مذهبي در ميدان بزرگ امام خميني(ره) برپا شده است.

مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قم از برپايي نمايشگاه نوروز فاطمي در بوستان فدك با محوريت فاطمه زهرا(س) و نمايشگاه نوروز منتظران در بوستان بنيادي خبر داد و افزود: در نمايشگاه اخير مباحث اعتقادي و ترويج فرهنگ مهدوي مطرح شده و به آن پرداخته مي‌شود.

وي بيان داشت: نمايشگاه طليعه رضوان در بوستان مهدي(عج) برپا شده كه در آن به تبيين شخصيت حضرت فاطمه(س) و حضرت معصومه(س) پرداخته مي‌شود.

وفايي همچنين از فراهم آوردن امكانات ورزشي و تفريحي در بوستان‌ها خبر داد و گفت: در بوستان‌ها وسايل ورزشي از قبيل دارت، فوتبال دستي، توپ واليبال، بسكتبال و بدمينتون به امانت در اختيار زائران و مسافران قرار مي‌گيرد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdccmxqs.2bq1i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما