شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 13028
مديركل اوقاف مور خیریه استان قم:

بقاع امامزادگان استان روزانه میزبان 30 هزار زائر هستند

قم نيوز : قم نیوز: مديركل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: امامزادگان استان روزانه میزبان 30 هزار زائر و مسافر نوروزی هستند.
حجت الاسلام شوذب شیری، رییس سازمان اوقاف،قم  نوروز92
حجت الاسلام شوذب شیری، رییس سازمان اوقاف،قم نوروز92
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام شوذب شیری با تاکید بر اینکه تمام ۹۵ بقعه امامزاده در استان در ایام نوروز فعال بوده‌اند، تصریح کرد: در ایام نوروز بقاع متبرکه امامزادگان به صورت شبانه روزی پذیرای زائران هستند و در اختیار آنان قرار می‌گیرند.

مديركل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به اینکه ۲۷ بقعه امامزاده با توجه به اینکه شاخص و در مسیر زائران بودند به آنها رسیدگی بیشتری صورت گرفت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در روستا‌ها مردم برای استفاده از حداقل امکانات در بقاع متبرکه خارج از شهر حاضر می‌شوند در هر یک از این امامزادگان خدماتی به آن‌ها ارائه می‌شود.

وی با اشاره به بازدید مسئولان ستاد تسهیلات زائرین استان از چند امامزاده گفت: در این بازدید ارائه خدمات به زائرین مورد بررسی قرار گرفت.

مديركل اوقاف و امور خیریه استان قم با تاکید بر اینکه امامزادگان استان روزانه میزبان ۳۰ هزار نفر زائر و مسافر هستند تصریح کرد: امکانات پشتیبانی و رفاهی قبل از آغاز ایام نوروز مورد رسیدگی قرار گرفته و ارتقا پیدا کرد.
شیری تصریح کرد: اسکان زائران در امامزاده‌ها با رضایت زائرین و مسافران همراه شده است و خوشبختانه با ارتقای امکانات رفاهی خدمات بهتری ارائه شده است.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcdjz0f.yt0sx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما