پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : 1304
شورای اسلامی شهرستان قم:

بیداری اسلامی نشان از حقانیت 13 آبان دارد

قم نيوز : قم نیوز: شورای اسلامی شهرستان قم با صدور بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله 13 آبان اعلام کرد: بیداری اسلامی امروز جهان، نشان از حقانیت مبارزه مبارزان 13 آبان دارد.
بیداری اسلامی نشان از حقانیت 13 آبان دارد
به گزارش قم نیوز، در بیانیه شورای اسلامی شهرستان قم با تاکید بر اینکه شهدا دانش‌آموز ۱۳ آبان امروز نظاره‌گر ثمره ‎خونشان در زیر شجره طیبه اسلام و انقلاب هستند، آمده است: تخت فراعنه دوران که بر اساس ‎‎بصیرت آن روز شهدا دانش آموز بی‌پایه بود، امروز آن حقیقت در چشم جهانیان رخ نمایانده و جسد کاخ نشینان یکی پس از دیگری زیر پای کوخ نشینان لگد مال می‌شود.

در این بیانیه اضافه شده است: بیداری ‎‎مسلمانان جهان همراه با اعتراض موحدان عالم علیه رژیم سرمایه‌داری و ندای عدالت‌خواهی نشان از حقانیت مبارزه مبارزان ۱۳ آبان و تسخیر لانه شیطان در عنوان‎ دروغین سفارتخانه دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: اگر بصیرت مومنان سه دهه قبل در مبارزه با ستمگران، امروز تبدیل به جنبش عمومی شده است، بیانگر آن است که «اسلام برتر از همه چیز و هیچ چیز برتر از اسلام نیست».

شورای اسلامی شهرستان قم در بخش پایانی بیانیه خود، سالروز سیزده آبان را به همگان به ویژه به دانش‎ ‎آموزان و فرهنگیان تبریک گفته و از ملت مبارز درخواست کرد است تا دست در دست هم در راهپیمایی بزرگداشت‎ ‎۱۳ آبان شرکت کنند.‏

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.yevfuqetxsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما