يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : 13062
رئیس پلیس راهور شهرستان قم خبر داد:

ظرفیت پارکینگ‌ زائر تكميل شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راهور شهرستان قم از تكميل ظرفیت پارکینگ‌های استان خبر داد و گفت: با همكاري زائران و حضور ماموران پليس مشكل ترافيكي خاصي در هسته مركزي شهر نداريم.
پارکینگ زائر استان قم، نوروز92
پارکینگ زائر استان قم، نوروز92
به گزارش قم نیوز، اسفندیار صفی خانی با اشاره به اینکه ظرفیت پارکینگ‌های استان تکمیل شده است، اظهار کرد: ظهر امروز شاهد ترافیک سنگینی در بستر رودخانه و خیابان اراک از پل حجتیه تا سه راه خورشید بودیم.

وی با اشاره به ترافیک هسته مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه زائرین بسیاری هنوز در استان اقامت دارند، شاهد ترافیک مقطعی خواهیم بود.

رئیس پلیس راهور شهرستان قم با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در هسته مرکزی شهر، خاطرنشان کرد: در مواقع شلوغی خیابان‌ها همچون هنگام اذان، محدودیت ترافیکی مقطعی از خیابان نواب و پیچ شکروی به سمت بستر رودخانه وجود دارد و از زائرین درخواست داریم با توجه به تکمیل پارکینگ زائر از پارگینگ رو به روی مصلی و بوستان‌های ده گانه استفاده کنند.

صفی خانی در خصوص عدم حمل خودروهای سواری در مقابل تابلوهای پارک ممنوع اظهار کرد: اگر پارک خودرو‌ها موجب سد معبر و یا افزایش ترافیک شود، خودروها با جرثقیل به پاركينگ حمل خواهند شد.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcb5gb8.rhbf0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما