سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : 13091
معاون امور زائرین استانداری قم:

خدمت به کارگران قطعا باقیات الصالحات است

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور زائرین استانداری قم در بازدید از زائرسرای کارگران استان قم که به تازگی و به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازسازی و تجهیز شده است، از عزم مجموعه ادارات استان قم در خدمت به کارگران زحمتکش ایرانی خبر داد.
خدمت به کارگران قطعا باقیات الصالحات است
به گزارش قم نیوز، محرری در بازدید از زائرسرای کارگران استان قم که به تازگی توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد بازسازی اساسی قرار گرفته است، با تاکید بر ضرورت تکریم کارگران شریف و زحمتکش ایرانی، گفت: زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به کارگران در استان قم، باید فراهم شود و تجهیز و بازسازی زائرسرای کارگران که توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفته است، یکی از گام های اساسی در این زمینه است.
 
وی افزود: دستگاه های اداری کارهای ارزشمندی در زمینه تامین زیر ساخت های لازم برای خدمات رسانی به مهمانان نوروزی به ویژه کارگران عزیز انجام داده اند که شایسته تقدیر است.
 
در ابتدای این بازدید، وزیری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره کل گفت: تامین زیرساخت های لازم برای استفاده کارگران در سرلوحه فعالیت های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم است و در این راستا، از محل درآمدهای اختصاصی این اداره کل، مبلغ 500 میلیون ریال برای تجهیز و بازسازی زائر سرای کارگران هزینه شده است.
 
وی افزود: این زائرسرا 19 اتاق دارد و ظرفیت پذیرش 70 نفر را داراست و به منظور رفاه حال کارگران عزیز، برای هر خانواده، تنها مبلغ 15 هزار تومان در هر شب دریافت می شود و مابقی هزینه ها توسط این اداره کل تامین می شود.
 
وزیری همچنین از استفاده رایگان مهمانان زائرسرای کارگران استان قم از خدمات باشگاه سوارکاری کارگران استان قم خبر داد و گفت در عید امسال، بیش از 1000 نفر خدمات زائرسرا استفاده کرده اند که نیمی از ایشان از خدمات باشگاه سوارکاری به صورت رایگان نیز استفاده کرده اند
 
شایان ذکر است در این بازدید، برخی از مدیران کل استانداری قم و معاونین اداره کار استان قم نیز محرری را همراهی می کردند.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdcdfz0f.yt0sn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما