پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 13131
رئیس هیئت دو و میدانی قم:

دو و میدانی قم در سال 2016 المپیکی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: معرفی دو و میدانی کار ملی پوش به تیم ملی اعزامی به المپیک ریودوژانیرو برزیل مهمترین هدف هیئت دو و میدانی قم در آینده خواهد بود.
دو میدانی استان قم
دو میدانی استان قم
به گزارش قم نیوز، ابوالقاسم اکرمی  اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی را در سه سال قبل فعالیت‌های هیئت پیش بینی کرده بودیم که یکی از آن‌ها داشتن ملی پوش در تیم‌های ملی تمامی رده‌های سنی بود که خوشبختانه این مهم محقق شده است.

وی ادامه داد: در این سه سال چند دو و میدانی کار قمی سابقه حضور در تیم ملی بزرگسالان کشورمان را دارند و در ترکیب این تیم جزو بهترین نفرات تیم ملی به شمار می‌روند و امیدواریم در المپیک آتی نماینده شایسته‌ای از دو و میدانی قم در کاروان ورزشی کشورمان حضور داشته باشد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: در المپیک ۲۰۱۲ لندن که تابستان امسال برگزار شد نیز شانس این مهم را داشتیم که یک نماینده از قم در دو و میدانی المپیک لندن حضور یابد اما ربانی ما در انتخابی این رقابت‌ها با بدشانسی نتوانست جواز حضور در المپیک را کسب کند.

وی ابراز داشت: علاوه بر ربانی در رشته پرش با نیزه هم اکنون میلاد دریساوی در رشته پرش سه گام با توجه به قهرمانی ارزشمندی که در مسابقات بین‌المللی دو و میدانی جام فجر به دست آورد یکی از شانس‌های حضور در المپیک ۲۰۱۶ محسوب می‌شود.

اکرمی یادآور شد: نماینده قم در رشته پرتاب وزنه محمد حسین اسکندری است که توانسته در رقابت‌های جام فجر دو سال قبل عنوان قهرمانی کشور را با رکوردی خیره کننده از آن خود کند و به رقابت‌های داخل سالن آسیا نیز اعزام شود، بنابراین مشخص است که ما در قم دو و میدانی کاران توانمندی داریم و قول می‌دهم که اگر کمی حمایت مالی شویم قطعا علاوه بر این ورزشکاران چهره‌های دیگری نیز هستند که توانایی درخشش در سطوح بالاتر دو و میدانی کشور را دارند.

وی عنوان داشت: دو و میدانی قم به سبب کارهای بسیار خوبی که از رده‌های سنی پایه انجام داده‌ایم و استعدادیابی‌هایی که صورت گرفته است، در حال حاضر چهره‌های جوان و آینده‌داری را می‌تواند به سطح اول کشور معرفی کند به شرط اینکه از نظر مالی قهرمانان ما حمایت شوند و بدون دغدغه در سه سالی که تا المپیک آینده پیش رو داریم فقط به تمرین فکر کنند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از حضور دو و میدانی کاران قمی در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خبر داد و افزود: در تمام رده‌های سنی مطابق با تقویم فدراسیون دو و میدانی در میادین مهم شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcizzaz.t1app2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما