شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 1327
توسط اداره اوقاف و امور خیریه؛

دوره‌های آموزشی تخصصی مهدویت در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: اولین دوره آموزش‌های تخصصی مهدویت، ویژه خواهران و برادران در جوار آستان مقدس علی ابن جعفر(ع) قم برگزار می‌شود.
دوره‌های آموزشی تخصصی مهدویت در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مدیر اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان قم با گرامیداشت دهه ولایت، بیان مسائل مختلف‌ مهدویت و پاسخ به شبهات اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان و نوجوانان در این زمینه را امری لازم دانست.

حجت الاسلام سید حامد میرحسینی افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت مباحث مهدویت، این اداره با هدف ترویج و گسترش معارف مهدویت، در سطح جامعه، اقدام به آموزش معارف مهدویّت در مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس علی ابن جعفر(ع) با استفاده از اساتید مجرب مجموعه بنیاد مهدی موعود(عج) نموده است.

وی آشنایی کلی با مباحث مهدویت، ترویج و تعمیق فرهنگ صحیح انتظار، تقویت باورهای مردم و جهت‌دهی صحیح به شور و اشتیاق آنان به مهدویت، پاسخگویی به سئوالات و شبهات و پیرایش معارف مهدویت از خرافات و تحریف را از مهمترین اهداف برگزاری این دوره‌ها دانست.

مدیر اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان قم افزود: این دوره‌ها در سه مرحله مقدماتی، متوسط و پیشرفته برگزار می‌شود که در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره تقدیم خواهد شد.

وی افزود: ثبت نام در این دوره‌ها برای عموم بلامانع است و متقاضیان می‌توانند از ۱۴ لغایت ۲۵ آبان‌ماه با مراجعه حضوری به دفتر فرهنگی آستان مقدس علی ابن جعفر(ع) ویا تماس تلفنی با شماره ۷۲۰۶۴۹۷ در این دوره‌ها ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.w8zbjh8xf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما