چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : 13287
با سخنرانی آیت‌الله علوی گرگانی:

همایش بزرگ فاطمی برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همایش بزرگ فاطمی با سخنرانی آیت‌الله علوی گرگانی در دفتر این مرجع تقلید برگزار می‌شود.
آیت الله گرگانی، نوروز92
آیت الله گرگانی، نوروز92
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اعلام این خبر اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی همیشه در اعتقادات مذهبی خود راسخ هستند و این صلابت برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) و هدایت علمای راستین و مراجع عظام تقلید بوده و موجب آن شد تا در طول تاریخ کشور، کارنامه هیئت‌های مذهبی یک کارنامه درخشان باشد.

وی یکی از افتخارات هیئت‌های مذهبی را گوش فرا دادن به سخنان مراجع عظام تقلید و مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: این امر موجب شد هیئت‌های مذهبی سهم زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی و مشارکت فعال در عرصه‌های مختلف داشته باشند.

حجت‌الاسلام اسکندری با بیان اینکه خط فرهنگ اصیل اسلامی و شیعی را علما، مراجع تقلید و رهبر عزیز و کسانی که سالیان سال برای دین زحمت کشیده‌اند، تعیین می‌کنند دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی را در راستای بهره‌مندی مسئولان هیئت‌های مذهبی از رهنمودها و توصیه‌های این مرجع تقلید ذکر کرد.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بر اساس هماهنگی‌هایی که این سازمان و شورای هیئت‌های مذهبی انجام داده‌اند، مسئولان هیئت‌های مذهبی هر ساله در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با یکی از مراجع عظام تقلید دیدار می‌کنند.

در این همایش که روز چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در دفتر آیت‌الله العظمی علوی گرگانی برگزار می‌شود حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری نیز گزارشی از روند ساماندهی هیئت‌های مذهبی و محورهای فعالیت این تشکل‌ها ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdca0un6.49nea15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما