شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : 13367
مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم:

جهاد فاطمی مبنای جهاد سیاسی و اقتصادی است

قم نيوز : قم نیوز: مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: جهاد فاطمی در حقیقت مبنای جهاد سیاسی و اقتصادی است که انسان‌های خفته را از خواب غفلت بیدار می‌کند.
جهاد فاطمی مبنای جهاد سیاسی و اقتصادی است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام جواد عظیمی  ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) یکی از شخصیت‌هایی است که با حضور، حرکت‌ و جهاد به موقع تاریخ اسلام و بشریت را دگرگون کرد و سبب قوام نظام اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) شد.

وی خاطرنشان کرد: حرکت جهادی حضرت زهرا(س) سبب شد تا اسلام و فرهنگ نبوی تثبیت شود و ادامه رسالت و نبوت در زمینه امامت، دین و قرآن پا برجا باقی بماند.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: همه مسلمانان باید با تأسی به حضرت زهرا(س) برای حفظ دستورات الهی و مکتب امامت و ولایت جان نثاری کنند.

وی یادآور شد: حرکت جهادگونه حضرت زهرا(س) انسان‌های خفته را از خواب غفلت بیدار کرد تا اسلام نیرو بگیرد.

عظیمی عنوان داشت: حضرت زهرا(س) با حرکت خود امامت و ولایت را حفظ کرد و سبب آگاهی بشریت از فتنه‌ها شد.

وی تصریح کرد: امروز شاهد ارزش‌های ماندگار حضرت زهرا(س) در جامعه کنونی هستیم که در نتیجه آن ملت شریف ایران در راه ولایت حاضر به ایثارگری هستند.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه فرهنگ فاطمی نسخه نجات‌دهنده بشریت است گفت: امروز بشر با فرهنگ فاطمی به این نتیجه رسیده که اگر خوشبختی و کمال را دنبال می‌کند فرهنگ فاطمی نجات‌دهنده انسان‌ها است.

وی عنوان داشت: ملت ایران از بدو انقلاب به این نتیجه رسیدند که سعادت و کمال در گرو فرهنگ فاطمی است.

عظیمی با بیان اینکه جهاد فاطمی در حقیقت مبنای جهاد سیاسی و اقتصادی است گفت: امروز وجدان‌های خفته باید با تأسی به حضرت زهرا(س) از خواب بیدار شوند و در راستای جهاد سیاسی حضرت زهرا(س) گام بردارند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcjatev.uqetmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما