دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : 13551
با مصدومیت بهلولی در تمرینات تیم ملی:

تکواندو قم شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تکواندو استان قم گفت: به دلیل مصدومیت تنها نماینده تکواندو قم در اردوی تیم ملی، تکواندوکار قمی شانس حضور در مسابقات آسیایی را از دست داد.
تکواندو قم شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد
به گزارش قم نیوز، هاشم آقایی تصریح کرد: امید زیادی داشتیم که بعد از درخشش تکواندوکاران استان در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان و همچنین پیکارهای تکواندو قهرمانی غرب آسیا، دانشجویان آسیا و جام بین المللی فجر، یکی از چهره های آینده دار تکواندو قم راهی رقابت های قهرمانی آسیا شود.

وی ادامه داد: باید به این نکته اشاره کنم که تکواندو قم با سرمایه گذاری وسیع و بسیار خوبی که همراه با برنامه ریزی اصولی برای تربیت تکواندوکاران با استعداد از رده های سنی پایه انجام داده در حال حاضر مهد تکواندوکاران مستعد به شمار می رود و در تیم ملی نوجوانان نیز سه نماینده در انتخابی نهایی داشت که یک نفر آنها به اردوی نهایی تیم ملی راه یافت.

دبیر هیئت تکواندو استان قم افزود: این تکواندوکار خوش آتیه علیرضا بهلولی نوجوان توانای تکواندو قم است که در رقابت های تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی که در زمستان سال قبل برگزار شد، توانست یکی از چهره های موفق وزن اول لقب بگیرد.

وی یاد آور شد: موفقیت در این مسابقات موجب شد تا بهلولی که از نظر توان جسمانی و همچنین توانایی تکنیکی در وضعیت بسیار خوبی به سر می برد، مورد نظر کادر فنی تیم ملی تکواندو نوجوانان قرار گرفته و به تیم ملی این رده سنی دعوت شود.

آقایی افزود: در وزن اول تکواندوکارانی از سه استان دیگر یعنی تهران، زنجان و قزوین نیز حضور داشتند و در کنار علیرضا بهلولی قرار بود که یک نفر راهی رقابت های قهرمانی آسیا شود و با توجه به اینکه پاسپورت بهلولی نیز از سوی کادر فنی خواسته شده بود، به نظر می رسید توانایی این تکواندوکار سخت مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار دارد اما این تکواندوکار آسیب دید و مجبور به ترک اردو شد.

وی با اشاره به آخرین موفقیت های تکواندو استان قم در مسابقات مهم برون مرزی طی یک دهه اخیر، ابراز داشت: در سال ۲۰۰۴ و در جریان رقابت های تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان جهان که در کره جنوبی برگزار شد، سیدمحمد رفیعی از قم یکی از اعضای تیم ملی بود که در دیدار نهایی بر حریفی از کشور میزبان غلبه کرد و به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت.

دبیر هیئت تکواندو استان قم بیان داشت: بعد از این رقابت ها رفیعی در مسابقات دانشجویان آسیا به مدال طلا دست یافت و تکواندوکار دیگری به نام محمدرضا حیدری در مسابقات غرب آسیا توانست نشان نقره را به دست آورده و خود را به عنوان یکی از تکواندوکاران خوب قم معرفی کند.

وی تصریح کرد: اکنون نیز این دو تکواندوکار با حضور در اردوی تیم ملی و همچنین درخشش در رقابت های باشگاهی جزو امیدهای تکواندو قم برای کسب مدال از مسابقات مهم برون مرزی در سال های آتی به شمار می روند و قطعا چندین چهره جدید دیگر نظیر بهلولی نیز به جمع آنها اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcezn8z.jh8xni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما