سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 13568

قرآن تا زمانی که به صورت عملی وارد عرصه اجتماع نشود مهجور خواهد بود

قم نيوز : قم نیوز : مسئول دفتر قرآن و عترت استان قم گفت: با توجه ویژه به برنامه های آموزشی قرآنی مقدمات ساختن جامعه قرآنی را فراهم کنیم تا قرآن مهجور نماند.
قرآن تا زمانی که به صورت عملی وارد عرصه اجتماع نشود مهجور خواهد بود
به گزارش قم نیوز، مسئول دفتر قرآن و عترت استان قم گفت: با توجه ویژه به برنامه های آموزشی قرآنی مقدمات ساختن جامعه قرآنی را فراهم کنیم تا قرآن مهجور نماند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت الاسلام "علی اکبر شفیعی" مسئول دفتر قرآن و عترت استان قم در اولین بازدید دوره ای سال ۹۲ به موسسه قرآن و عترت کربلایی کاظم رفت و ضمن بازدید از برنامه های قرآنی و امکانات آموزشی موسسه گفت: این موسسه نسبت به موسسات باسابقه پیشرفت قابل توجهی داشته و بسیار قوی وارد عمل شده است.

وی ضمن تشکر از فعالیت های موسسه در زمینه های مختلف تاکید کرد: نیروهای کاردان و با اخلاص موسسه کربلایی کاظم با تاسی به آن مرحوم نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اقدام کرده اند.

مسئول امور موسسات قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه برنامه های آموزشی قرآنی از جمله حفظ، قرائت، مفاهیم و تدبر، مقدمه ساختن جامعه قرآنی است، افزود: قرآن مهجور است، تا زمانی که به صورت عملی وارد عرصه اجتماع شود.

در ادامه این بازدید "علی اصغر کریمی" مدیر موسسه کربلایی کاظم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های موسسه گفت: هم اکنون ۱۵۰ نفر به صورت حضوری و ۶۰ نفر به صورت غیر حضوری در حال گذراندن دوره های آموزشی موسسه هستند.

شایان ذکر است "علی اصغر کریمی" که از وابستگان کربلایی کاظم ساروقی است، در سال ۱۳۹۰ با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآن، با تاکید بر کرامتی که به مرحوم کربلایی کاظم عنایت شده است، اقدام به تاسیس موسسه قرآن و عترت کربلایی کاظم کرد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcc4pqs.2bq1e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما