سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : 13580
رئیس جمهور:

قم به سرعت در مسیر پیشرفت و آبادانی حرکت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس جمهور گفت: طرح‌های عمرانی بسیار بزرگی در قم در دست اجرا و پیگیری است و در شرایط کنونی استان قم در مسیر توسعه و پیشرفت به سرعت حرکت می‌کند.
قم به سرعت در مسیر پیشرفت و آبادانی حرکت می‌کند
به گزارش قم نیوز،  محمود احمدی نژاد صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از کمربند ریلی راه آهن قم با اشاره به اقدامات گسترده انجام شده در عرصه عمران و آبادانی قم تصریح کرد: ده‌ها طرح و پروژه بزرگ عمرانی توسط مسئولان و خادمان ملت در استان قم در دست پیگیری است که اجرای این پروژه‌ها چهره شهر قم را با سرعت زیاد متحول می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی استان قم در مسیر توسعه و پیشرفت به سرعت حرکت می‌کند یادآور شد: طرح‌های عمرانی بسیار بزرگی در قم در دست اجرا و پیگیری است و امیدواریم که شهر قم به جایی برسد که شایسته مردم قم و حرم اهل بیت (ع) باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه اهل قم مردمی شجاع، مؤمن و تاریخ ساز هستند بیان کرد: قمی‌ها هزاران سال پاسدار حریم توحید، عدالت، عصمت و نبوت بوده و از ارزش‌های الهی صیانت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: قم مهد پرورش عارفان، شجاعان، مجاهدان و عالمان بی‌نظیری است که با عشق به پیامبر(ص)، قرآن، دختر پیامبر(ص)، خواهر امام و دختر امام همواره در مسیر اسلام و ارزش‌های اسلامی حرکت کرده‌اند.

احمدی نژاد با اشاره به اجرای پروژه کمربند ریلی راه آهن قم بیان کرد: اجرا این پروژه نقش بسیار مهمی در آبادانی قم و کشور دارد.

وی اجرای پروژه بلوار پیامبر اعظم اشاره کرد و بیان کرد: با اجرای طرح بلوار پیامبر اعظم و ده‌ها پروژه عمرانی دیگر شاهد رشد و تحول چشمگیر این استان خواهیم بود.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcgzn9q.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما