جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : 13653
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم:

800 راننده تاکسی در قم بیمه نیستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در حال حاضر ۸۰۰ نفر از رانندگان کمکی در استان قم فاقد بیمه تأمین اجتماعی هستند و مشکل امرار معاش دارند.
800 راننده تاکسی در قم بیمه نیستند
به گزارش قم نیوز، علیرضا اقبالیان مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خواستار بیمه شدن تمام رانندگان کمکی تاکسی‌ها با ارائه پروانه اشتغال از طریق سازمان بیمه تأمین اجتماعی شد.

وی با اشاره به نامه مدیر کل درآمد حق بیمه سازمان مرکزی در خصوص بیمه کردن رانندگان کمکی در سال ۱۳۹۰افزود: از تیر ماه سال ۱۳۹۰ شعب سازمان تأمین اجتماعی شهرهای کشور پس از دریافت نامه مدیرکل درآمد بیمه سازمان تأمین اجتماعی از بیمه رانندگان کمکی خودداری می‌کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه این رانندگان با شرایط بسیار سخت برای گذراندن زندگی و تأمین هزینه‌های جاری و معیشتی خود نسبت به فعالیت در سطح شهر و جابجایی مسافرین اقدام می‌کنند اذعان داشت: در حال حاضر ۸۰۰ نفر از رانندگان کمکی در استان قم فاقد بیمه تأمین اجتماعی هستند و مشکل امرار معاش دارند.

وی با اشاره به حمایت شهردار قم از حمل و نقل درونشهری بیان داشت: با توجه به پیگیری‌های مکرر و مکاتبات متعدد با مراجع ذیصلاح، موضوع به سازمان تأمین اجتماعی، وزارت کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارجاع داده شد و خواستار رفع مشکل از طریق این سه ارگان برای برطرف کردن مشکلات بیمه‌ای رانندگان کمکی تاکسی‌ها هستیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchx-nz.23nxmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما