يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : 13671
کاپیتان تیم صبای قم:

با وجود برد در مقابل ملوان، هنوز به شرایط ایده آل نرسیدیم

قم نيوز : قم نیوز: کاپیتان تیم صبای قم گفت: با وجود برد در مقابل ملوان، هنوز به آمادگی لازم برای حضور در لینگ سیزدهم نرسیده ایم.
با وجود برد در مقابل ملوان، هنوز به شرایط ایده آل نرسیدیم
به گزارش قم نیوز، مرتضی کاشی با ابراز رضایت از پیروزی مقابل ملوان انزلی، اظهار کرد: همیشه در آغاز لیگ، نخستین بازی برای تمامی تیم‌ها سخت بوده و این امر برای تیم صبا در مقابل ملوان اتفاق افتاد.

وی افزود: تیم صبا در نقل و انتقالات با تغییرات زیادی در کادر فنی و مربیگری رو برو شد و چند تن از بازیکنان خوب تیم را از دست دادیم، بنابراین همیشه آغاز لیگ محکی برای مربیان و بازیکنان بوده که خود را بهتر بشناسند تا کم و کاستی‌های تیم را برطرف کنند.

کاپیتان تیم صبا با اشاره به بازی تیم صبا در مقابل ملوان، اظهار کرد: درست است که در در بازی با ملوان توانستیم نتیجه بازی را به نفع خود رقم بزنیم اما این بازی در عین حال نشان داد که تیم صبا به آمادگی لازم نرسیده است.

وی افزود: در دقایقی از بازی ناهماهنگی‌هایی بین بازیکنان صبا وجود داشت و پاس‌های ما با مشکل روبرو می‌شد و در مقابل دروازه حریف، موقعیت‌های خود را به سادگی از دست می‌دادیم که امیدواریم با کمک مربیان و سعی بچه‌ها به آمادگی بهتر برسیم.

کاشی درباره شرایط امسال لیگ برتر گفت: امسال تیم‌های لیگ برتر پرقدرت ظاهر شدند و از شرایط بهتری برخوردار هستند و این مساله، شرایط را برای ادامه ی بازی‌ها سخت کرده و صبا باید تلاش زیادتری برای هماهنگی و آمادگی بیشتر و برای بهتر نتیجه گرفتن انجام دهد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdchz-nz.23nxqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما