کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار منطقه 5 قم:

معابر میدان ولیعصر ایمن سازی شد

خبرگزاری فارس , 8 ارديبهشت 1392 ساعت 12:59

قم نیوز: با اتمام پروژه اصلاح هندسی و اصلاح معابر خیابان‌های دو و چهار بلوار خلیج فارس، معابر ورودی به میدان ولیعصر ایمن سازی شد.


به گزارش قم نیوز، سید جمال‌الدین حسینی با اشاره به اینکه میدان ولیعصر به عنوان یکی از مبادی ورودی به شهر مقدس قم و مسیر اصلی تردد زائرین به مسجد مقدس جمکران دارای مشکلات ترافیکی و حادثه آفرین بود افزود: بر اساس دستور شهردار قم مبنی بر اصلاح ورودی‌های شهر و با تلاش همکاران و بررسی طرح‌های مختلف کارشناسی در معاونت حمل و نقل و ترافیک و با اجرا و اتمام پروژه عمرانی در مسیر‌های یاد شده، این میدان ایمن سازی و معابر منتهی به آن بهسازی شد.

وی تسطیح، خاکریزی، جدول گذاری و آسفالت، اصلاح شیب و اصلاح هندسی را از اقدامات انجام شده در معابر منتهی به میدان حضرت ولیعصر ذکر کرد و بیان داشت: در این پروژه بیش از ۶۰۰ تن آسفالت ریزی و ۴۰۰۰ متر جدول گذاری انجام شده است.

وی از شروع عملیات اجرایی ده‌ها طرح در منطقه پنج در سال جاری سخن گفت و خاطرنشان کرد: بهره برداری از سوله بحران، آغاز عملیات اجرایی ساختمان شهرداری منطقه پنج، پروژه اجرایی ادامه بلوار آیت الله بهاءالدینی، احداث بوستان شهرک قائم، جدول گذاری و زیر سازی خیابان جام جم، پیاده رو سازی، بهسازی بوستان‌های سطح منطقه، پروژه لوله گذاری و اجرای سیستم دفع آب‌های سطحی از مهمترین این اقدامات خواهد بود.

وی بر ایجاد توازن در محلات منطقه پنج تاکید و خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی و خدماتی برخی از محله‌ها از جمله منطقه جمکران و شهرک قائم، بر اساس اولویت بندی و برخورداری مناطق کم برخوردار برنامه ریزی شده و در نظر داریم در سال جاری زیرساخت‌های این محله‌ها بر اساس اصول فنی و شهرسازی تعریف و اجرایی شود.

انتهای پیام/119/


کد مطلب: 13727

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/13727/معابر-میدان-ولیعصر-ایمن-سازی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir