يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 13727
شهردار منطقه 5 قم:

معابر میدان ولیعصر ایمن سازی شد

قم نيوز : قم نیوز: با اتمام پروژه اصلاح هندسی و اصلاح معابر خیابان‌های دو و چهار بلوار خلیج فارس، معابر ورودی به میدان ولیعصر ایمن سازی شد.
سیدجمال الدین  حسینی شهردارمنطقه 5
سیدجمال الدین حسینی شهردارمنطقه 5
به گزارش قم نیوز، سید جمال‌الدین حسینی با اشاره به اینکه میدان ولیعصر به عنوان یکی از مبادی ورودی به شهر مقدس قم و مسیر اصلی تردد زائرین به مسجد مقدس جمکران دارای مشکلات ترافیکی و حادثه آفرین بود افزود: بر اساس دستور شهردار قم مبنی بر اصلاح ورودی‌های شهر و با تلاش همکاران و بررسی طرح‌های مختلف کارشناسی در معاونت حمل و نقل و ترافیک و با اجرا و اتمام پروژه عمرانی در مسیر‌های یاد شده، این میدان ایمن سازی و معابر منتهی به آن بهسازی شد.

وی تسطیح، خاکریزی، جدول گذاری و آسفالت، اصلاح شیب و اصلاح هندسی را از اقدامات انجام شده در معابر منتهی به میدان حضرت ولیعصر ذکر کرد و بیان داشت: در این پروژه بیش از ۶۰۰ تن آسفالت ریزی و ۴۰۰۰ متر جدول گذاری انجام شده است.

وی از شروع عملیات اجرایی ده‌ها طرح در منطقه پنج در سال جاری سخن گفت و خاطرنشان کرد: بهره برداری از سوله بحران، آغاز عملیات اجرایی ساختمان شهرداری منطقه پنج، پروژه اجرایی ادامه بلوار آیت الله بهاءالدینی، احداث بوستان شهرک قائم، جدول گذاری و زیر سازی خیابان جام جم، پیاده رو سازی، بهسازی بوستان‌های سطح منطقه، پروژه لوله گذاری و اجرای سیستم دفع آب‌های سطحی از مهمترین این اقدامات خواهد بود.

وی بر ایجاد توازن در محلات منطقه پنج تاکید و خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی و خدماتی برخی از محله‌ها از جمله منطقه جمکران و شهرک قائم، بر اساس اولویت بندی و برخورداری مناطق کم برخوردار برنامه ریزی شده و در نظر داریم در سال جاری زیرساخت‌های این محله‌ها بر اساس اصول فنی و شهرسازی تعریف و اجرایی شود.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcjaaev.uqet8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما