دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 13755
مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی استان قم مطرح کرد:

برگزاری دوره‌های ویژه بازرگانی برای سرمایه‌گذاران جوان در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی استان قم از برگزاری دوره‌های ویژه و تخصصی برای سرمایه‌گذاران جوان در این مرکز خبر داد.
برگزاری دوره‌های ویژه بازرگانی برای سرمایه‌گذاران جوان در قم
به گزارش قم نیوز، فاطمه مرادی در قم با تبیین تقویم آموزشی مرکز آموزش بازرگانی استان قم در نیم سال نخست سال ۹۲ اظهار داشت: با توجه به اینکه استان قم رو به صنعتی شدن پیش می‌رود این مرکز در تلاش است تا با تربیت نیروهای ورزیده در امور کسب و کار و صنعت بتواند گام نوینی در این راستا بردارد.

وی با اشاره به سرفصل‌های آموزشی در این مرکز بیان داشت: بازرگانی و تجارت بین‌الملل، حقوق تجارت و امور قراردادهای تجاری، تجارت الکترونیکی و فناوری اطلاعات از جمله سرفصل‌های آموزشی این مرکز به شمار می‌رود.

مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی استان قم دیگر سرفصل‌های آموزشی در این مرکز را بازاریابی و فروش، صنعت نمایشگاهی، مدیریت و سیستم‌ها، حسابداری و اقتصاد مالی، تولید و صنعت عنوان کرد.

وی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین، نهضت کاهش قیمت تمام شده، زبان انگلیسی بازرگانی به صورت کارگاهی و برگزاری سمینارهای آموزشی را از دیگر برنامه‌ها و دوره‌های مرکز آموزش بازرگانی ذکر کرد.

مرادی با تاکید بر اینکه سرفصل‌های آموزشی این مرکز به صورت یک بسته آموزشی برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی گمرک و ترخیص کالا، بسته جامع تجارت و بازرگانی بین‌الملل و طرح کسب و کار مجموعه دوره‌هایی هستند که زیر مجموعه سرفصل آموزشی بازرگانی و تجارت بین‌الملل قرار دارند.

وی کارگاه‌های زیر مجموعه سرفصل آموزشی بازاریابی و فروش را اصول بازاریابی حرفه‌ای، ویزیتوری حرفه‌ای، مدیریت و مهندسی فروش، طراحی برنامه بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت انتظارات مشتری (CSM)‌ و مهندسی تبلیغات عنوان کرد.

مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی استان قم کارگاه‌های NLP، اصول مهارت‌های ویژه مدیران و زبان بدن را عناوین کارگاه‌های زیر مجموعه سر فصل آموزشی مدیریت و سیستم‌ها ذکر کرد.

وی با بیان اینکه آموزش روسای دفاتر مدیران، آیین نگارش و مکاتبات فارسی، مدیریت امور اسناد و بایگانی، مهارت انجام مصاحبه موثر در استخدام زیر مجموعه سر فصل آموزشی اداری و سازمانی است ابراز داشت: این آموزش‌ها برای کسانی که در اداره و یا شرکت به کار اشتغال دارند و یا قصد اشتغال در این مکان‌ها را دارند بسیار مفید و ارزشمند است.

مرادی ادامه داد: مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی و دوره جامع سرمایه گذاری در بازار سهام (مفاهیم اولیه و شیوه معاملات، تحلیلگر بنیادی و تحلیل‌گری تکنیکال) زیر مجموعه‌های سر فصل آموزشی حسابداری و اقتصاد و مالی و بورس است که شرکت در این کارگاه‌ها برای سرمایه‌گذاران جوان بسیار سودمند است.

وی با تاکید بر اینکه در جامعه امروزی کاربری رایانه در اشتغالزایی حرف نخست را می‌زند ابراز داشت: به همین دلیل تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات به عنوان یکی از سرفصل‌های آموزشی در نظر گرفته شده است.

مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی استان قم ادامه داد: در این بسته آموزشی جستجوی حرفه‌ای در اینترنت، برنامه‌ریزی و کنترل پروژه MSPROJECT و کاربرد EXCEL قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای اصناف نیز دوره‌هایی کاربردی کسب و اماکن، مالیات و بیمه و قانون نظام صنفی در نظر گرفته شده که این دوره با همکاری مشترک اصناف و مرکز آموزش بازرگانی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcam0n6.49nem15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما