يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 13714
حادثه در اتوبان قم ـ تهران:

بی‌احتیاطی راننده سمند جان کودک 2 ساله را گرفت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور قم ـ تهران خبر داد که بر اثر آن یک کودک کشته و دو نفر نیز زخمی شدند.
بی‌احتیاطی راننده سمند جان کودک 2 ساله را گرفت
به گزارش قم نیوز، محمدجواد باقری اظهار کرد: در ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه روز شنبه بر اثر واژگونی یک ‌دستگاه سواری سمند کودکی دو ساله جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در این حادثه با وجود عملیات احیاء توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ و انتقال مصدوم به مرکز درمانی متأسفانه کودک در بیمارستان جان خود را دست داد.

وی در ادامه با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را بی احتیاطی راننده سمند اعلام کردند بیان داشت: در این حادثه که در محور قم ـ تهران رخ داد دو سرنشین دیگر مجروح شدند که برای مراحل درمانی تکمیلی به مرکز درمانی منتقل شدند.

باقری افزود: در حادثه دیگری که در همین روز در محور قم ـ سلفچگان رخ داد، بر اثر برخورد موتور با یک دستگاه سواری سه نفر مجروح شدند که با حضور به موقع پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم و انجام مراحل اولیه درمانی مصدومین حادثه به مرکز درمانی منتقل شدند.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcfjedy.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما