دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : 13741
استاندار قم:

"کتاب تجربه" بازنشستگان تدوین شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به تجارب مفيد و ارزنده بازنشستگان گفت: براي استفاده بهتر بايد اين تجارب در قالب كتابي تحت عنوان تجربه تدوين شود.
استاندار قم کرم رضا پیریایی
استاندار قم کرم رضا پیریایی
به گزارش قم نیوز: کرم رضا پیریایی در نشست صميمي با جمعي از بازنشستگان استان اظهار داشت: بازنشستگان در طول دوران خدمت خود تجارب و درس‌های فراوانی را در زمینه هاي کاری مختلف به دست آورده اند.

وي با بيان اين كه بازنشستگان باید تجارب و اطلاعات ارزشمند خود را به صورت مکتوب گردآوری کنند تصريح كرد: تدوين اين تجارب در قالب كتابي تحت عنوان تجربه موجب خواهد شد تا مدیران جدید و جوانان با بهره‌مندی از آن کارهای خود را بهتر پیش ببرند.

استاندار قم با اشاره به این که گام اول تدوین "کتاب تجربه" می تواند نوشتن یک یادداشت باشد خاطرنشان کرد: کانون بازنشستگان استانداری با همكاري بازنشستگان ساير دستگاه هاي استان سعی کنند تا سال آینده این کتاب را آماده و از آن رونمایی کنند.

پيريايي با تاكيد بر لزوم اهتمام جدي دستگاه ها به قشر بازنشسته بیان
داشت: برای ارتباط، تعامل و مشارکت این بازنشستگان با مجموعه استانداری بايد برنامه ریزی شود تا این افراد به صورت فردی یا کانونی بتوانند مسائل و مشكلات و پيشنهادات و نظرات خود را با استانداري در ميان بگذارند.

استاندار قم لزوم استفاده از ظرفيت بازنشستگان در سياست ها و برنامه هاي اجرايي استان به ويژه بحث مهم آمايش سرزمين را يادآور شد و ابراز داشت:
مشارکت جدي و فعال بازنشستگان در حوزه هاي مختلف پیشرفت بهتر امور را به دنبال خواهد داشت.
پیریایی بیان داشت: در کانون های بازنشستگان ظرفیت هایی وجود دارد که هر کدام از آن ها می تواند عنصری سازنده باشد و از جمله آن ها می توان به هیات های مذهبی کانون ها اشاره کرد.

وی با تاکید بر این که در زمینه رفاهی برای بازنشستگان چیزی کم نخواهیم گذاشت افزود: مقرر می کنیم هرهفته تعدادي از اعضای کانون بازنشستگان ادارات استان نشست هم انديشي با معاونت توسعه و مديريت منابع انساني استانداری داشته ومسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcfyedy.w6dmjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما