کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سياسي امنيتي استاندار قم تاكيد كرد:

دغدغه جدي مسئولان براي تامين و تقويت سلامت مردم

11 ارديبهشت 1392 ساعت 12:17

قم نیوز: معاون سياسي امنيتي استاندار قم گفت: همه مسئولان بايد در قبال سلامتي مردم حساس باشند.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمين محمدمهدي انصاري در جلسه شوراي سلامت استان قم، با تاكيد بر ضرورت دغدغه مندي مسئولان براي تامين و تقويت سلامت مردم اظهار داشت: در سال هاي اخير با افزايش سرمايه گذاري در بخش سلامت شاهد افزايش ميزان اميد به زندگي در مردم بوده ايم اما بايد گام هاي بلندتري براي افزايش سن مرگ و مير در كشور برداشته شود.

وي با اشاره به توجه دين مبين اسلام به تامين سلامت و رعايت نكات بهداشتي در تغذيه خاطرنشان كرد: سياست هاي خرد و كلان در حوزه سلامت و تغذيه در استان بايد تقويت شده و نسبت به ممنوعيت كالاها و اقلامي كه براي سلامت مردم مضر است حساسيت بيشتري داشت.

معاون سياسي امنيتي استانداري قم فرهنگ سازي براي استفاده مردم از كالاهاي مرغوب و توجه به تغذيه سالم را امري ضروري دانست و تصريح كرد: نگاه اسلام به تغذيه سالم بسيار موثر و پوياست و آيات و روايات بسياري در خصوص توصيه هاي بهداشتي و تغذيه سالم ذكر شده كه مي توان از آنها در اثربخشي تبليغات استفاده كرد.
وي با اشاره به نقش رسانه ها، آموزش و پرورش و دستگاه هاي تبليغي در حفظ و ارتقاء سلامت مردم گفت: روند اطلاع رساني به مردم در خصوص تغذيه مطلوب بايد شدت بگيرد.

گفتني است در اين جلسه در خصوص راهكارهاي گسترش مصرف نان سبوس دارد در سطح استان بحث و گفتگو شد.

انتهای پیام/120/


کد مطلب: 13788

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/13788/دغدغه-جدي-مسئولان-براي-تامين-تقويت-سلامت-مردم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir