چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 13788
معاون سياسي امنيتي استاندار قم تاكيد كرد:

دغدغه جدي مسئولان براي تامين و تقويت سلامت مردم

قم نيوز : قم نیوز: معاون سياسي امنيتي استاندار قم گفت: همه مسئولان بايد در قبال سلامتي مردم حساس باشند.
دغدغه جدي مسئولان براي تامين و تقويت سلامت مردم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمين محمدمهدي انصاري در جلسه شوراي سلامت استان قم، با تاكيد بر ضرورت دغدغه مندي مسئولان براي تامين و تقويت سلامت مردم اظهار داشت: در سال هاي اخير با افزايش سرمايه گذاري در بخش سلامت شاهد افزايش ميزان اميد به زندگي در مردم بوده ايم اما بايد گام هاي بلندتري براي افزايش سن مرگ و مير در كشور برداشته شود.

وي با اشاره به توجه دين مبين اسلام به تامين سلامت و رعايت نكات بهداشتي در تغذيه خاطرنشان كرد: سياست هاي خرد و كلان در حوزه سلامت و تغذيه در استان بايد تقويت شده و نسبت به ممنوعيت كالاها و اقلامي كه براي سلامت مردم مضر است حساسيت بيشتري داشت.

معاون سياسي امنيتي استانداري قم فرهنگ سازي براي استفاده مردم از كالاهاي مرغوب و توجه به تغذيه سالم را امري ضروري دانست و تصريح كرد: نگاه اسلام به تغذيه سالم بسيار موثر و پوياست و آيات و روايات بسياري در خصوص توصيه هاي بهداشتي و تغذيه سالم ذكر شده كه مي توان از آنها در اثربخشي تبليغات استفاده كرد.
وي با اشاره به نقش رسانه ها، آموزش و پرورش و دستگاه هاي تبليغي در حفظ و ارتقاء سلامت مردم گفت: روند اطلاع رساني به مردم در خصوص تغذيه مطلوب بايد شدت بگيرد.

گفتني است در اين جلسه در خصوص راهكارهاي گسترش مصرف نان سبوس دارد در سطح استان بحث و گفتگو شد.

انتهای پیام/120/
https://qomnews.ir/vdcg7u9q.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما