کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پیام تسلیت شهرداری و شورای شهر قم عنوان شد

نیکان قمی خادم شایسته کریمه اهل بیت بود

خبرگزاری فارس , 14 ارديبهشت 1392 ساعت 8:40

قم نیوز: شهرداری و شورای اسلامی شهر قم با صدور پیامی درگذشت حاج شیخ علی نیکان قمی فرماندار سابق قم را تسلیت گفتند.


به گزارش قم نیوز، در این پیام تسلیت آمده است: مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بار دیگر زندگی عزیزی را خـزانـی ماتم‌زده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در فـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

در ادامه این پیام آمده است: ارتحال ملکوتی خادم شهر کریمه اهل بیت(س)، مدیری متعهد و عارفی مجاهد مرحوم مغفور حاج شیخ علی نیکان قمی موجب تألم و تأثر تمام مردم شریف استان قم و دوستداران آن مرحوم مغفور قرار گرفت.

در این پیام افزوده شده است: این خادم مؤمن و سخت‌کوش از مبارزان انقلابی علیه ظلم و جور حکومت ستمشاهی و از دوستداران نظام و انقلاب بود که با مجاهدت و ایثار به صیانت از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، صادقانه همت گمارد و با تلاشی وافر خدمات ارزنده‌ای را در عرصه‌های گوناگون خدمت به زائرین و مجاورین شهر مقدس قم ارائه کرد.

در پایان این پیام تصریح شده است: فقدان این عزیز از دست رفته چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر و مشیت حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. این ماتم جانگداز را به بازماندگان و خاندان مکرم و معزز ایشان، مردم شریف استان قم و دیگر دوستداران مرحوم مغفور حاج شیخ علی نیکان قمی صمیمانه تسلیت عرض کرده، علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی و سلامت برای بازماندگان و ارادتمندان ایشان از ایزد منان مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 13843

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/13843/نیکان-قمی-خادم-شایسته-کریمه-اهل-بیت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir